kontrolli kontrolli
Oi voi kun on siellä lapset niin hätää kärsimässä Oi voi kun on siellä lapset niin hätää kärsimässä
Demarit Demarit
Natsien paluuta ei voi kukaan estää Natsien paluuta ei voi kukaan estää
Boomeri päätti ottaa selvää miks juutalaisia vihataan Boomeri päätti ottaa selvää miks juutalaisia vihataan
Tilastollisesti noin 7 tuhannesta raiskauksesta päätyy tuomioon Tilastollisesti noin 7 tuhannesta raiskauksesta päätyy tuomioon
Tosi rakkautta <3 Tosi rakkautta <3
Brass Against Brass Against
Voiton marssi - Amon Amarth Voiton marssi - Amon Amarth
Ruokaa? Ruokaa?
Paavilla oli kivaa kunnes perkeleet saapuivat Paavilla oli kivaa kunnes perkeleet saapuivat
Hyvää yötä :3 Hyvää yötä :3
Koirot ja kisset Koirot ja kisset
??? ???
Ruoka avun saalis Ruoka avun saalis
loppu se dokaaminen loppu se dokaaminen
Eloapinat 2. Eloapinat 2.
Jeesus Jeesus
Hauku neekeri hauku Hauku neekeri hauku
Papin pikkujoulut Papin pikkujoulut
Fingerpori: punavihreä Fingerpori: punavihreä
Yle propagandaa taas 13. Yle propagandaa taas 13.
Meanwhile in India Meanwhile in India
Le jardin des larmes Le jardin des larmes
 782 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.77 MB, 1 tiedosto, 27.12.2021 07:43:46
[ + 4 - | ]

Valehtelu a'la demari.

[60025] [20211227_064313.jpg.png] [0.77 MB] [843x863] [] []
20211227_064313.jpg.png

sanna

(126)  · 

politiikka

(102)
27.12.2021 13:02:39
#533439 [+3] Piilota Suosittele

Sannalta ainakin kaikki rajoitukset poistuivat ja sitten bailattiin Iltsun kanssa aamuun asti samalla haukkuen boomereita.

Sanna toimii jatkuvasti reaktiivisesti, ei proaktiivisesti. Tämäkään ei vielä olisi niin suuri ongelma, jos toimittaisiin reaktiivisesti nopeasti, mutta Sanna ja lapset (ei se bändi) ovat jatkuvasti asioissa myöhässä ja hitaita - ja myös jumittuvat toiminnassaan tiettyihin toimiin.

Toki kansa on silti oikeilla jäljillä, kun hallitusinhokeikseen valitsi Ohisalon ja Mikkosen. He ovat paljon pahempia ja vaarallisempia Suomelle kuin Sanna toilailuineen.

27.12.2021 17:37:45
#533552 [+-] Piilota Suosittele

>>533398
Eikös kaikki influenssavirukset näin käyttäydy? Näin oon ainakin käsittäny. Sentakia influenssarokotteita pitää ottaa joka vuos ja tehä uus joka kerta, koska ne muuttuu kokoajan.

[ 6 viestiä | ]