Olenhan muistanut kertoa, että vuosia näin harva se päivä Iltsua, kun Iltsu oli vasta nuorempi, pulskempi ja pyöreäposkisempi demarikiipijä, jolla oli joka päivä puku päällä lounastaessaan mummojen ja vaarien keskellä.
Iltsu on sittemmin hoikistunut, hiukset on leikattu nuorekkaammin ja värjätty + Samariinin reittä kiivetty bileiden vakiovieraaksi ja poliittiseksi pintaliitäjä-broileriksi. Iltsu tosin sai Pelastakaa Coxa ja Sydänsairaala -ryhmässä (onneksi) aika hyvää kyytiä FB:ssä tässä vuoden aikana. Ehkä siksi onkin pitänyt alkaa bilettämään enemmän.
[
4 viestiä
|
]
⭰
lanteet
Koululainen
Opetti estämään raiskauksen
Kummeli Marin.
niin hyvää pizzaa
neko marin
Sanna taas kerran.
Flight MH370
Sannan flow haahuilut
Pikachu
setämies sulkee tiktokin
Liskoihminen
Meemi
Arvatkaa oikea versio!
Alexa is a dirty slut
Jauhojengin johtaja istuu veromarkkojen ympäröimänä