Who is baby? Who is baby?
Mökki Mökki
Dirty dancing Dirty dancing
Kattirypäs Kattirypäs
F1 2020 F1 2020
Arnoldsedän seikkailut 2 Arnoldsedän seikkailut 2
Kosto elää Kosto elää
Tynkkysen ensimmäinen puheenvuoro eduskunnassa Tynkkysen ensimmäinen puheenvuoro eduskunnassa
syöminen syöminen
Kuvakommentti mielensäpahoittajille Kuvakommentti mielensäpahoittajille
Tatuointi Tatuointi
Austraalian isoin cuck löytynyt Austraalian isoin cuck löytynyt
eivät minkäänlaisia ihmisiä eivät minkäänlaisia ihmisiä
Nonnih. Kokispullo perseessä Nonnih. Kokispullo perseessä
minna jäätyi minna jäätyi
Herraskissa Herraskissa
On joo tosi vaarallinen paikka pitää ottaa lisää turvapaikanhaki On joo tosi vaarallinen paikka pitää ottaa lisää turvapaikanhaki
yulia yulia
Shotguns in movies Shotguns in movies
Eremitaašin kissoja 2 Eremitaašin kissoja 2
Oli ihan paskaa pitsaa Oli ihan paskaa pitsaa
Pelataan :3 Pelataan :3
Iida ja työukot Iida ja työukot
Perjantaipers Perjantaipers
 993 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.46 MB, 1 tiedosto, 01.12.2021 01:02:16
[ + 6 - | ]

nyt on aika elää

[59082] [nyt-on-aika-elaa.png] [1.46 MB] [843x843] [] []
nyt-on-aika-elaa.png

nyt on aika elää

 · 

sanna marin

(322)  · 

korona

(299)
01.12.2021 06:02:57
#522700 [+-] Piilota Suosittele

>>522657
Jääköön hän historiaan "Bile Sannana".
Mutta täytyy muistaa, että Relander jäi myös aikanaan historiaan nimellä "Reissu Lasse" tehtyään koko presidentin urallaan neljä matkaa ulkomaille. Viroon, Ruotsiin, Latviaan ja Norjaan.
Persujen PJ. Kävi vain rukousaamiaisilla Yhdysvalloissa alvariinsa.

01.12.2021 10:13:42
#522727 [+-] Piilota Suosittele

>>522719 Kekkonen sai sentään aikaankin jotain ja oli presidentti jolla oli jotain valtaoikeuksia.
Sanna on liian isoihin saappaisiin väärään aikaan hypännyt kolmos sivun tyttö joka kompastelee joka askeleella vallan portaikossa.

01.12.2021 20:03:07
#523043 [+-] Piilota Suosittele

>>522700
Soini oli kyllä surullinen takinkääntäjä ja yksi pahimmista demokratian päälle oksentajista.
Persut on nytkin osoittautuneet puolueena valeoppositioksi, yksittäisiä erimieltä olevia edustajia siellä on kuitenkin, mutta hiljennettynä. Ikinä ei saisi alistua ja hiljentyä vaan tuoda niitä asioita esiin joita vaalilupauksissaan ovat sanoneet.

[ 8 viestiä | ]