BRÖÖT :-DDD BRÖÖT :-DDD
perjantai perjantai
älä räplää mun puskaa älä räplää mun puskaa
salmi salmi
naku naku naku naku
ny läks vitu mongooliryssä ny läks vitu mongooliryssä
kaunis tulevaisuus edessä kaunis tulevaisuus edessä
huora :D huora :D
Kuinka voit tänään? Kuinka voit tänään?
integroitu jakoavain integroitu jakoavain
Naistenpäivä 🌹 Naistenpäivä 🌹
Öttiäisiä Öttiäisiä
kevyt läpsy kevyt läpsy
Peli Valuperteille Peli Valuperteille
Miltä humehet tuntuu ? Miltä humehet tuntuu ?
kusija pro kusija pro
Mamma siivoaa Mamma siivoaa
maanantaiblyat maanantaiblyat
yllätti yllätti
hyttynen perkele hyttynen perkele
kuu kuu
Kallis homo ! Kallis homo !
Jos Beatles ottaisi kuvan nykypäivänä Jos Beatles ottaisi kuvan nykypäivänä
et katso et katso
 687 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 29.11.2021 01:43:58
[ + 3 - | ]

olet ihan mikä vaan

[58988] [kirjotellu.png] [0.27 MB] [514x514] [] []
kirjotellu.png

manne kirjoittelu

29.11.2021 04:02:08
#521851 [+4] Piilota Suosittele

Kerran Metsätieteiden talolta tullessa pysähdyin Viikin Nesteelle kupposen kahvia hakemaan ja ne lensi nenästä, kun mannepariskunta tuli vastaan ulko-ovella ja ukko osoitti iltapaskan ständiä, kysyen:
- Mitä tuos luke`eee?
Marinella siihen, että lentokone puonnu. Viiskyt ihmist kuollu.
Valdemar päivitteli: On ollu iso tietokone. Viiskyt kuollu, yhe tietokoneen takkii.

29.11.2021 11:04:55
#521894 [+-] Piilota Suosittele

>>521864

Kyltur. Tunnen muutaman mannen jotka tekee oikeasti töitä. Eräs on opiskellut jopa IT-alaa vähän. Sen kanssa oli kiva turista. Oli kuitenkin pikkuisen liian helppoa.

29.11.2021 18:33:05
#522079 [+1] Piilota Suosittele

>>521864 >>522040 huomasin joskus yläaste aikoina et niitä oli sijoitettu aikapaljon semmosille luokille, missä oli suurimmaksi osakseen kemuja tai muuten vajakkia porukkaa... mut voiko niiltä enempiä odottaakkaan ku tehää serkkujen kesken lapsia... ja sit ne kierosilmäset lapset tekee kierosilmäisten serkkujensa kanssa lapsia... evoluution loppu tulos voi olla 50 vuoden päästä melkosta the hills have eyes meininkiä...

[ 5 viestiä | ]