Kierteellä Kierteellä
Antoi ylen kakkoseen Antoi ylen kakkoseen
Muutama webm 19 Muutama webm 19
Muutama webm 16 Muutama webm 16
eka kerta.. eka kerta..
Runt of the litter Runt of the litter
Jumala on vittumainen jätkä Jumala on vittumainen jätkä
PU:t PU:t
natseja vastaan natseja vastaan
ranskalaiset ranskalaiset
Koriste Koriste
Lihansyöjät servattu, vegaanit ne vaan rokkaa Lihansyöjät servattu, vegaanit ne vaan rokkaa
Ovi ja Seppo Ovi ja Seppo
Normi maanantai Normi maanantai
Kyösti on äijä Kyösti on äijä
outoo outoo
Steriilisaatio. Steriilisaatio.
Väkivallan kierre Väkivallan kierre
Avulias Aatu Avulias Aatu
Ujous iskee Ujous iskee
Hertta Hertta
Ei ollu tuoli... Ei ollu tuoli...
Vihervasemmiston pitseria Vihervasemmiston pitseria
Nyt kävi näin Nyt kävi näin
 757 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.72 MB, 1 tiedosto, 22.11.2021 21:59:39
[ + 5 | ]

Ruoka avun saalis

[58789] [20211122_192945.jpg] [1.72 MB] [2560x1440] [] []
20211122_192945.jpg

ruokakassi

22.11.2021 22:55:52
#519648 [+-] Piilota Suosittele

>>519607 Eli oliko Päijät-Hämeen tukiapu yhdistyksen ruokajako?
Näköjään vähän sentään valikoimaa tullut, mutta kassin hintakin 4 kertaistunut viime käynnin jälkeen, silloin oli välillä jaossa vain vanhaa leipää ja sitä sai sen kassillisen 2€:lla.
Mutta silti 8€ uhkapelistä mitä kassiin saa on ehkä hieman liikaa persaukiselle jos riskinä on kassillinen vanhaa leipää tai huonokuntoista he/vi:a.

23.11.2021 00:52:56
#519695 [+-] Piilota Suosittele

>>519685 Oot selvästi duunari ja käyttäydyt kuin joku elitisti? Mitä vittua tuolla paljon hyvää ja terveellistä ruokaa. Surullista kengaylle kun ei oo kaviaaria ruoka avussa saatana.

23.11.2021 02:39:03
#519719 [+-] Piilota Suosittele

>>519648 Kyl siel nykyään on joka päivä ainaki tän verran valikoimaa, ja olin jonon viimesenä. Iteki siellä vapaaehtosena olleena voin sanoa että toi on todellaki sen 8€ arvonen.

23.11.2021 16:36:25
#519870 [+-] Piilota Suosittele

>>519719 Onko vielä siellä vanhassa leffa teatterin tiloissa?
Itse kävin tosiaan vuorikadun pisteessä ja silloin se "kannatus maksu" oli 2€, tuolloin se valikoima oli todellakin välillä huono kun ei ollut muuta kuin leipää ja sieltä sai max. kassillisen ruokaa per hakija. Mutta persaukisena työttömänä sekin oli jo jotain vaikka joutuikin kaupasta ostamaan levitteet ja pääliset.

24.11.2021 10:48:34
#520170 [+-] Piilota Suosittele

>>519870 Se on nykyään kauppakadulla, siinä pc apun ja lahti energian portin välinen ovi missä lukee aukioloajat. Arkisin aukee klo 17 ja lauantaisin klo 15. Ja tosiaan jonon viimesenäki sain hyvät setit et ei ainakaan mun aikana oo tavara loppunu kesken. Tulee niin monesta kaupasta kamaa.

[ 7 viestiä | ]