Kommarit halusivat suomesta osan neuvostoliittoa. Vasemmisto haluaa lahjoittaa kaiken suomesta ulkomaille. Demarit myyvät suomea venäjälle. Vihreät myyvät halvalla ja lahjoittavat myyntitulot ulkomaille. Kokoomus myy / lupaa suomesta mitä ikinä irti lähteekään eniten lahjuksia tarjoavalle tai hyvää hillotolppa paikkaa vastaan. Persut eivät myy mitään kun tappelut muiden kanssa ja keskenään vievät kaiken huomion. Kristilliset tekevät mitä raamattu sanoo heidän mielestään. RKP puolestaan huolehtii ettei bättre folkin ja ålandin omaisuuteen, etuihin, oikeuksiin kosketa. Siniset myivät persettään hillotolppaa vastaan. Liike nyt puolestaan on joku laillistettu korruptio puolue joka myy porvari populismia. Sitä en tiedä mikä puolue vaalisi ja pyrkisi kasvattamaan suomen omaisuutta / turvallisuutta.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Anus ja Dozentti <3
ryssä kalassa
Venäläinen rapumies
sergei
minä tiesin
Lahden demari Eerik Mantere
sanna
rajavartioimassako?
Blyatman
venäläinen naapuri
Toughest thug
Kela ja demarit
yöllistä crossfittiä
Sanna Marin
demari
hehe
59442cd87f08b.webm
Vähä tulee
Redditin vapaaehtoisten mielikuva ukrainan tilanteesta