bankstreet boys bankstreet boys
mää ulkona mää ulkona
Hehe Hehe
villiintynyt kaivinkone villiintynyt kaivinkone
päivän tiedepläjäys päivän tiedepläjäys
Big fucking tv Big fucking tv
coco coco
lattian rakennus lattian rakennus
ryssä vinkuu ryssä vinkuu
mureke apu mureke apu
Ihana nainen Ihana nainen
Pauhu keskellä kesää Pauhu keskellä kesää
nokoset nokoset
cindy sun cindy sun
näin se menee näin se menee
Ihana nainem Ihana nainem
salaovi salaovi
taksi helsinki taksi helsinki
Häkkinen Häkkinen
läski jumissa läski jumissa
kisse vaihtaa renkaita kisse vaihtaa renkaita
ragebait saksasta ragebait saksasta
On se kova On se kova
siekkuli heil siekkuli heil
 738 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.33 MB, 1 tiedosto, 15.11.2021 20:07:42
[ + 2 | ]

Beseech - Gimme Gimme Gimme (ABBA cover)


beseech

 · 

gimme

 · 

gimme gimme gimme

 · 

abba

15.11.2021 21:29:04 | 21:29:11
#517137 [+-] Piilota Suosittele

Between the Lines, Shimmering, Highwayman, My Darkness Darkness jne.

Yli 20 vuotta olen kuunnellut Beseechin todella upeita melodioita.

15.11.2021 21:42:44
#517152 [+-] Piilota Suosittele

>>517139
Beseech ei ole massoja kunnolla päässyt näkemään. Kovin marginaaliin aina jäänyt.

Paradise Lost ja Type O Negative ovat paljon enemmän massakamaa levymyyntilukujensa ja tunnettuutensa kautta.

Ei sillä etteikö Petteri Teräs olisi ollut erittäin mahtava laulaja ja etteikö esimerkiksi My Girlfriends Girlfriend tai vaikkapa Angry Inch olisi mahtavia kappaleita.

Paradise Lostin linjasta poikennut levy One Second ja erityisesti nimikkokappale ja Say Just Words toki olivat myös aikanaan aivan maagisia ja iskivät kuin leka.

15.11.2021 21:50:51
#517159 [+-] Piilota Suosittele

>>517152 Nii siis joo tunnettavuudeltaan massaa. Selittää kans ku en oo tähän tutustunu aijemmin vaikka tota gootti meininkiä selaillu. Tarkotin että enempi soundiltaan ja yms ei oo mitään erikoista ensi kuuntelulta. Mut jatketaan kuuntelua ja katotaan millasta tää on.

[ 4 viestiä | ]