Private Wojtek Private Wojtek
Öljym vaihto Öljym vaihto
tenttua stonehengellä tenttua stonehengellä
rusina abdullah rusina abdullah
Vasemmisto on syöpää Vasemmisto on syöpää
Tämä tarvitaan suomeen Tämä tarvitaan suomeen
tuet ei tullu tuet ei tullu
Ankka Ankka
Löysin arkistosta Uudenmaan sulun aikaisen meemin Löysin arkistosta Uudenmaan sulun aikaisen meemin
Saksa Saksa
Hei nymskit! Hei nymskit!
Pääsiäis munastajat Pääsiäis munastajat
Nazis Nazis
Hapsi kompuroi Hapsi kompuroi
LP levyn tekoa LP levyn tekoa
homopommi homopommi
Dim- Digimummon komerossa Dim- Digimummon komerossa
Viime vuoden animetötö Viime vuoden animetötö
Nyt sattui Nyt sattui
vessaharjan kuppi vessaharjan kuppi
Munan leikkkaja akka kuvassa Munan leikkkaja akka kuvassa
Juoksukaljat Juoksukaljat
Ihana nainen Ihana nainen
dee suren dee suren
 836 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.49 MB, 1 tiedosto, 13.11.2021 20:02:04
[ + 0 | ]

hatsapuri eli georgialainen juustoleipä

[58463] [Ville-Haapasalo2-scaled.jpg] [0.49 MB] [1707x2560] [] []
Ville-Haapasalo2-scaled.jpg

hatsapuri

(16)  · 

ville haapasalo

(9)  · 

(149)
13.11.2021 20:17:29
#515951 [+1] Piilota Suosittele

Siis leipää jonka päälle on sulatettu juustoa? Wowaweewah! Empä olis ikinä tollasta hoksannu. Kyllä on siis eksoottista

13.11.2021 20:57:44
#515981 [+1] Piilota Suosittele

Leipä jossa juustoa seassa, paistettu ja hinta 12€.
100 metrin päässä, eri suunnissa tosin 2 kebab pizzeriaa joissa 3 täytteen pizza 7-8€, kebabit 6-9€, myös BK alle 200m päässä ja sieltä saa jo 10€:lla vaikka 2 whopper ateriaa, kun niihin ottaa isot ranskikset+dipit, niin 12€ mennyt ja saa olla aika läski-sami että pystyy kerralla yksin ne vetämään.
Tämä siis pikaruoka vertailuna,kun ei pysty ymmärtämään miten tuollainen rasva + suola känkky maksaa 12€.

13.11.2021 21:09:52
#515989 [+-] Piilota Suosittele

>>515981 pitää olla kyllä aika läskisami jos mitään noista paskoista syö enemmän kun kerran viikossa. ja joo en kyllä itekkään tajuu tota hintaa ois kyllä tehnyt mieli maistaa mutta en mistään pakaste paskasta maksa noin paljoa

[ 4 viestiä | ]