Viikate - On aivan sama Viikate - On aivan sama
Honey, your car is broken. Can the fucking wait? Honey, your car is broken. Can the fucking wait?
Botskikatti 2 Botskikatti 2
tyrone trollaa tyrone trollaa
Muutama yksittäistapaus Muutama yksittäistapaus
kuka siellä <:3 kuka siellä <:3
kissa helvettiin kissa helvettiin
syö paljon kuituja he sanovat syö paljon kuituja he sanovat
Silent Hill Silent Hill
lähdätään seikkailemaan :3 lähdätään seikkailemaan :3
Koripalloilija ja malli Jekaterina Lisina aviomiehineen Koripalloilija ja malli Jekaterina Lisina aviomiehineen
tämä onkin nyt minun paikka :3 tämä onkin nyt minun paikka :3
heviä heviä
Ummetus Ummetus
Jyrällä koiran päälle Jyrällä koiran päälle
Markku ja Ilkka - Huumori Markku ja Ilkka - Huumori
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
Ei mennyt niin kuin elokuvissa Ei mennyt niin kuin elokuvissa
Setä ei saanu mäkkäristä ilmasta juomaa Setä ei saanu mäkkäristä ilmasta juomaa
Resident Evil Resident Evil
melkein hotkaisi sen melkein hotkaisi sen
Anteeksi, nyt tulee spermaa Anteeksi, nyt tulee spermaa
Naiset on turhii Naiset on turhii
Kohti psykoosia Kohti psykoosia
 737 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 11.11.2021 13:25:22
[ + 4 - | ]

Tiedemiehet ovat löytäneet syyn antisemitismiin: Juutalaiset

[58376] [3a779c360f32fd99.jpg] [0.11 MB] [600x884] [] []
3a779c360f32fd99.jpg

natsifani_trolla

(6)
11.11.2021 13:57:12
#515197 [+2] Piilota Suosittele

ootko vähä vammane? :D TUU MEILLE PIERESKELEE PAISTINPANNUU SANNA MARININ KANSSA ;D ;D HARRASTETAA TUMMIEN KOMISTUKSIEN KANSSA VÄHÄ KIMPPAKIVAA ;D ;D

11.11.2021 15:08:06
#515213 [+-] Piilota Suosittele

>>515200 TEIDÄN VAIMOT JA LAPSET TULLAAN VIEMÄÄN VIRANOMAISTEN TOIMESTA VAIKKA VÄKISIN KOTOA. HÄDÄNLAISTEN PITÄÄ SAADA PURKAA PAINEITAAN RASKAAN VAELLUKSEN JÄLKEEN ;D ;D HEITÄ NUSSITETAAN JOKA REIKÄÄN NIIN KAUAN KUIN HENGISSÄ PYSYVÄT ;D ;D SEN JÄLKEEN PÄÄT LEIKATAAN IRTI JA TÖKÄTÄÄN ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ LIPPUTANKOON VAROITUKSEKSI NIILLE JOTKA EI VAPAAEHTOISESTI OTA AVIOEROA KANTASUOMALAISISTA MIEHISTÄNNE JA OMAISUUDEN KANSSA LÄHDE HÄDÄNLAISTEN MATKAAN ;D ;D ME VALTION PUOLESTA TAKAAMME ETTÄ SAATTE KOKO OMAISUUDEN MUKAAN ;D ;D

11.11.2021 15:18:26
#515214 [+-] Piilota Suosittele

Tämä nyt on oikeasti typerää mediaa. Jopa minun toinen puoli itsestäni on samaa mieltä, vaikka välillä on täys vassari.

[ 10 viestiä | ]