salaliittoteoria salaliittoteoria
Modern world. So beatiful. Modern world. So beatiful.
Vihreiden propagandaa Vihreiden propagandaa
Hnnnnnngh! Hnnnnnngh!
Töissä Töissä
Dead by Daylight - burn Dead by Daylight - burn
Hallituksen linjaus Hallituksen linjaus
tästä maksaisin yle veroa tästä maksaisin yle veroa
Pullopotku Pullopotku
Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin
Kissakuvia ja -gifejä Kissakuvia ja -gifejä
Cyberpunk Luolasto - Evilin 200e informaatio Cyberpunk Luolasto - Evilin 200e informaatio
Seppo, perkele Seppo, perkele
animu animu
Viinatrokari varmaan säikähti Viinatrokari varmaan säikähti
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
Vois kokeilla Vois kokeilla
Ponihomo Ponihomo
Haisuli Haisuli
Despacito... Despacito...
Kisse Kisse
Kellareiden kasvatit Kellareiden kasvatit
Muista ruokakuvaus! Muista ruokakuvaus!
@Hapsi_ autokaupoilla :D @Hapsi_ autokaupoilla :D
 1 667 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.06 MB, 1 tiedosto, 09.11.2021 00:25:04
[ + 0 | ]

Nuole sitä persettä homo

[58256] [jijihihihih.gif] [1.06 MB] [500x281] [] []
jijihihihih.gif

09.11.2021 23:16:59
#514712 [+-] Piilota Suosittele

>>514554
>>514576
Tuohan on selevästi kuvattu sisältä. Se mun filimi on sieltä erämaamökin ikkunan takaa eikä kuvanlaatukaan oo kummonen. Näätte sitte sen filimin ku lopultaki suostutte päästämään mut räntä sateesta sisälle ja osallistumaan ilonpitoon. Voisin tuua kunnon laitteistotki ja lelut niin ei tarvis käyttää tuota kertakäyttökameraa iliman salamaa.

10.11.2021 21:04:04
#515035 [+-] Piilota Suosittele

>>514964
Ekkö nää lukenu sillon kerran ku valittelin että joudun räntäsateessa olemaan ikkunan takana kuvaamassa sua ja valuperttiä? Sannoin vielä, että välillä oon varovaisesti käyny etteisen puolella lämmittelemässä ja menny sitte ikkunan alle taas jatkamaan salakattelua.

13.11.2021 20:02:22
#515943 [+-] Piilota Suosittele

>>515711
No semmostaki on joskus tullu harrastettua. Toisinaan aviopuolisot ottaa yhteyttä ku ne epäilee, että niiden puolisot on uskottomia. No onhan ne ku ensin verotuloista kattelen, että ketkä tekee rahaa ja sitten vamppaan ne. Annan sitte nimettömän vihjeen puolisolle ja tällä tavalla sugardaddyn/-mamman lahjat ensin keränneenä saan vielä palkkion puolisolta. Raha maailmaa pyörittää ♫. Ootko muuten koskaan jääny kiinni kaapissa runkkaamisesta työpaikalla?

15.11.2021 09:26:21
#516455 [+-] Piilota Suosittele

>>515943
En ole koskaan jäänyt kiinni runkkaamisesta. Sinänsä ihme kun nuorempana seksiä oli 7 tai enemmän kertaa päivässä, ja silti hanska heilui.

15.11.2021 23:54:59
#517316 [+-] Piilota Suosittele

>>516455
No nii'i! Eikö ookki se komero hyvä piilo? Sillon ku olin vielä Ruusussa myyjänä ja olin kaapissa nostelemassa kaljakoreja samalla ku oli maha ummella. Hirviä ähinä ja öhinä niin työkaverit päätteli mun runkkaavan siellä ja huutivat, että tulisit sinäki jo sieltä kaapistas ja tässä sitä nyt ollaan :3

[ 15 viestiä | ]