Kerrankin tarpeekseen Kerrankin tarpeekseen
Riia ja napalmi Riia ja napalmi
Vähän eri hajustetta :3 Vähän eri hajustetta :3
Riia ja katkeruus - okei, last one Riia ja katkeruus - okei, last one
#vainapexjutut #vainapexjutut
Dog Fort Dog Fort
ahkera kesähessu ahkera kesähessu
hemulin lamborgini hemulin lamborgini
2040-luvun persu 2040-luvun persu
nythä se vitsin heitti nythä se vitsin heitti
darkside darkside
Merkkipäivä, 30 vuotta peleä Merkkipäivä, 30 vuotta peleä
Kuljetus Kuljetus
Ei ees väsytä Ei ees väsytä
Päivän safkat Päivän safkat
Parempaa punavihreää. Parempaa punavihreää.
The Ocean The Ocean
Polvistukaa Polvistukaa
Kuvakommentti Kuvakommentti
nikula nikula
Ylen alennustila. Ylen alennustila.
Kun ilmastokriisi muuttui ilmastointikriisiksi. Kun ilmastokriisi muuttui ilmastointikriisiksi.
Super karen Super karen
Magnetismi Magnetismi
 699 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.42 MB, 1 tiedosto, 07.11.2021 16:33:37
[ + 5 - | ]

Ilmastoasiaa.

[58200] [Screenshot_20211107-153004_Twitter.jpg] [0.42 MB] [971x1584] [] []
Screenshot_20211107-153004_Twitter.jpg

päästöt

(10)
07.11.2021 19:11:48
#513921 [+7] Piilota Suosittele

Hyvesignalointi ja moraaliposeeraus ovat hulluutta.
Ja niistähän tässä juuri on kyse.

Asiaa perustellaan monesti naurettavalla ja harhaisella väitteellä, että näin saadaan Suomessa innovaatioita aikaan ja sitten myydään toisille tuotteita, joilla autetaan toisia maita pääsemään ilmastotavoitteisiin.

Bullshittiä. Todellisuudessa vain kuritetaan oma maa konkurssiin, tuhotaan työpaikat / ajetaan ne muihin maihin, nostetaan kustannukset (mm. polttoaineiden hinnannousut nostavat kaikkia kuluttajahintoja) niin korkeiksi, että synnytetään uusia köyhyysloukkuja ja aikaansaadaan se, että pienipalkkaiset (joilla olisi vielä työpaikka), eivät pysty kulujen vuoksi käymään töissä.

Innovaatiot tulevat tukemalla ja kannustamalla, eivät piiskaamalla. Diktaattori-Sannan ja kumppaneiden pitäisi ymmärtää tämä ensimmäisenä ja katsella hieman aiemmin syntyneitä innovaatioita.

[ 2 viestiä | ]