anime anime
nope :> nope :>
Talven 2020 kuuminta muotia Talven 2020 kuuminta muotia
Nasty Nasty
Mankeli - Uhkailija Mankeli - Uhkailija
Ipa Ipa
Breivik Breivik
Veljenpojoilla nälkä Veljenpojoilla nälkä
Slayjerin perjantai-ilta Slayjerin perjantai-ilta
Huutista Huutista
Asuka Asuka
On se ollu kova paikka On se ollu kova paikka
khleb khleb
Karvinen Karvinen
mlem mlem lähde :3~ mlem mlem lähde :3~
kuningas idea kuningas idea
Pyöräilyä Pyöräilyä
Suihkuttelua :3 Suihkuttelua :3
Mummo tietokone kaupassa. Mummo tietokone kaupassa.
Tumma teema Tumma teema
Vasemmisto Vasemmisto
Tissit ja cyberpunk phone Tissit ja cyberpunk phone
Tämä ilmeisesti tekee Jussi Halla-ahosta rasistin? Tämä ilmeisesti tekee Jussi Halla-ahosta rasistin?
Kissettelyä Kissettelyä
 723 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 22.10.2021 21:29:58
[ + 4 | ]

Lähtisitkö opiskelemaan

[57694] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [1170x941] [] []
tiedosto.jpg

yliopisto

(12)  · 

valkoneekeri

(9)
22.10.2021 21:36:29
#509817 [+6] Piilota Suosittele

Ok.

Eli saanko samoja etuja kuin somali sosiaalitoimesta?
Ei onnistu. Ei sittä millään. Se siitä etuoikeudesta.

22.10.2021 23:06:47
#509829 [+-] Piilota Suosittele

>>509824

Supercaldera korjaa tasapainon. Maailmasta katoaa hjummpauksessa joku 4 miljardia ihmistä. Ehkä sen jälkeen on työntekijöille tarvetta oikeasti.

23.10.2021 00:06:29 | 00:06:39
#509849 [+-] Piilota Suosittele

>>509829 Sä veikkaat pelii jos jokaise nykyää elävä ja niide jälkeläiset kolmantee polvee ei vois kokee ees prosenti todennäköisyydel kurjuus vaa kasvaa

23.10.2021 01:03:38
#509877 [+-] Piilota Suosittele

>>509868 Joo mut sit jäis ne skifihommat toteutumatta. toki ite jäisin jos kysyttäs et lähetkö älykkäide orjaksi Marsiin vai jäätkö tänne kokeilee nokkeluuttas maailmanlopun Batlle Rojaliin! Olisin kuningas tai kuolisin! URRAA Hakala surv ives! Röh köh

23.10.2021 01:07:40 | 01:10:40
#509879 [+-] Piilota Suosittele

>>509868 Sinänsä jännä miettii et jos maailmast tapettais 99,99 prosenttii tyhmimmäst pääst alkae et kuinka kaua menis et ne jäljelle jääneet alkas tappeleen kuninkaa asemast vaik ne nyt esittää nii yhtenäist täs ilmastohommas

Katoin kellost omat reaktioajat ja 38 sekuntii kerkesin pohtii enne ku tajusi et siin oli 8 sekuntii liikaa joku ois jo tappanu

[ 10 viestiä | ]