Ihan normaalia. Tämä on uusi normi. Siihen tottukaa pikkuhiljaa. KUten olen pikkuhiljaa kertonut. Elämä on, jos ei reaaliteetit käy jakeluun. Tämnä on uusi reaaliteetti ja normi. Siihen tottukaa.
[
2 viestiä
|
]
⭰
On tämä saatanan työmaa
Suomi
Pullon henki
Turri
pelastakaa suomi
Valupertti opastaa poikia töihin
Puoli-ihmisten invaasio
Telineapina
Mikä harmittaa?
helsinki vihreä unelma
Saatanan rotat!
Hyvät naiset ja herrat: Helsingin kaupunginvaltuusto