Ihan normaalia. Tämä on uusi normi. Siihen tottukaa pikkuhiljaa. KUten olen pikkuhiljaa kertonut. Elämä on, jos ei reaaliteetit käy jakeluun. Tämnä on uusi reaaliteetti ja normi. Siihen tottukaa.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Sinä pahapylly sinä
Raksa-punatukka
On tämä saatana työmaa!
Valupertti perjantaisin töissä ;D
Sanna Marin, saadaanko Suomi vielä kuntoon?
bensa vs sähkö
subaru
Aluevaalit
taksi helsinki
Mikä harmittaa?
13.7.2024 Helsinki
Helsinki saa mitä Helsinki ansaitsee. Onnea!
Helsingin tuhoaja
voi vitun vittu
Helsinki
Welcome to Helsinki
wanna yiff?
nikotiinisammakko
pako työmaalta
volvohuolto
Hyvät naiset ja herrat: Helsingin kaupunginvaltuusto