ilmeitä ilmeitä
Kissaemo ja ankkanugetit | Animal Odd Couples | Real Wild Short Kissaemo ja ankkanugetit | Animal Odd Couples | Real Wild Short
kaukosäädin kaukosäädin
kjeh kjeh kjeh kjeh
Spice Spice
näin käy kun bemarikuski vahingossa käyttää vilkkua näin käy kun bemarikuski vahingossa käyttää vilkkua
>lehdistö >lehdistö
Salilla tapahtuu 2 Salilla tapahtuu 2
Isäukko se hallitsee tyttärensä pillua Isäukko se hallitsee tyttärensä pillua
kora LLA on asiaa kora LLA on asiaa
Pyöritystä Pyöritystä
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Perkele in Finnish Perkele in Finnish
Hönö 50 Hönö 50
ohi meni ohi meni
argumentointia argumentointia
Jari-Matti Jari-Matti
ehkä adoptioon ehkä adoptioon
Tissit Tissit
pompula pompula
Tyrones dream... Tyrones dream...
vanhat kaverukset vanhat kaverukset
musiikin tekemistä musiikin tekemistä
bear hospital bear hospital
 810 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.21 MB, 2 tiedostoa, 15.09.2021 22:37:30
[ + 6 | ]

Kauste taas märisee.

[56720] [20210915_223231.jpg] [0.11 MB] [640x759] [] []
20210915_223231.jpg
[56719] [tantrum.jpg] [0.1 MB] [828x957] [] []
tantrum.jpg

kauste

 · 

demokratia

(15)
15.09.2021 22:54:50
#501093 [+6] Piilota Suosittele

Voi voi... onko lahtelaisten älytön kurittaminen ja rankaiseminen ilmastoasioiden valossa vastatuulessa.

Kuulostaa siltä, että Lahti ei sovi Kausteelle.

Herra Kauste voisi lähteä vaikka Lähi-Itään puhumaan tärkeistä ilmastoasioista.

15.09.2021 23:04:08
#501098 [+-] Piilota Suosittele

Mielenkiintoisesti sähköpyörät tuossa kuvituskuvana. En usko että heillä on mitään niitä vastaan, vaikka sähköttömät pyörät ovat terveydelle hyödyllisempiä.

16.09.2021 00:52:03
#501137 [+-] Piilota Suosittele

On se kumma kuinka tätä "ilmasto ja luontotyötä" jaksetaan vastustaa, se kun yleensä tarkoittaa verovaroin kustannettavaa puolueen / henkilön pönkitys / muistomerkkiä joka osoittautuu sutta & sekundaa hankkeeksi muutamassa hetkessä.
Lahdessa puolestaan nyt nuoret vasemmistolaiset ja demarit halusivat lisää penkkejä "kaikille", pro lahti ja perussuomalaiset vastusti koska nykyisinkin penkit toimii lähinnä ryyppy porukoiden tukikohtina ja narkkien ym epämääräisen aineksen makuupaikkoina.
Samoin keskustan yrittäjät / yritykset vastusti hanketta koska penkit eivät lisää vaan vähentävät viihtyvyyttä lahden keskustassa.
Poliisista myös annettu lausunto penkkien lisäämisen haittapuolista.
https://www.ess.fi/paikalliset/4292678

16.09.2021 01:36:04
#501152 [+2] Piilota Suosittele

Ai tää sankari joka oli blokannu mut jo ennen ku tiesinkään koko tyypistä? Jäi tuo nikki vaan mieleen, että "Kikki" ja sitte joku harmaa kuva. En näköjään oo menettäny mittään.

16.09.2021 09:57:07
#501198 [+1] Piilota Suosittele

>>501098

Ovat toki. Itse laitoin sähköt nojakkiin koska polvet alkavat olla siinä kunnossa, että niitä rasittamalla lisää menetän ne. Harrasteet sekä työt jättävät jälkensä. Toisella kaverilla futiksesta ja eräilystä nilkat paskana. Näin se menee. Ihminen ei ole mikään kone, johon voi uusia osia laittaa. Ehkä tulevaisuudessa, mutta ei vielä tänään.

16.09.2021 16:31:06
#501264 [+-] Piilota Suosittele

>>501198
Jep, mulla menee polvet ja selkä kun istun typerässä asennossa, ja yleensäkin kun en ole töissä kuten nyt. Määrittelemätön tauti. Ei kuumetta. Tein silti jo eilen pienen 40 min treenin pulssilla 180-190.

16.09.2021 16:37:56
#501270 [+-] Piilota Suosittele

>>501264

Itse en pysty kumartelemaan pitkiä aikoja. Koffi-hommelit sujuu ongelmitta kun siinä ei notkuta kuin hetki. Hiki lentää kivusta kun joudun menemään kyykkyyn. Jalkalihakset puristavat aivan vitusti. En tykkää olla edes polvet maassa.

16.09.2021 19:10:00
#501325 [+-] Piilota Suosittele

>>501270
Yritin tasoittaa toispuoleisella asennolla, nyt on sitten toinenkin polvi paskana. Pitäs vielä lähteä lenkille saatana kipeänä. Kyllä vituttaa.

[ 11 viestiä | ]