Araknofobia Araknofobia
Krikettiä Krikettiä
Ei kestä kiittää t. Miami Ei kestä kiittää t. Miami
Walakin ded 2 Walakin ded 2
Muodollisesti pätevä Muodollisesti pätevä
ansa ansa
bambin jälkipyykki bambin jälkipyykki
uudet kaverukset :3 uudet kaverukset :3
Otetaanko ryhmäkuva? Otetaanko ryhmäkuva?
Yespustaja Yespustaja
treenit on tehty :3 treenit on tehty :3
ruodsalainen suglaa ruodsalainen suglaa
Mitä saisi olla... Mitä saisi olla...
Legenda jo syntyessään Legenda jo syntyessään
pyjaman lahje pyjaman lahje
Ruokakupissa oli vajausta >:3 Ruokakupissa oli vajausta >:3
En tajuu En tajuu
Ei ummetusongelmia Ei ummetusongelmia
internet internet
juomaa juomaa
Jos jonkun mielestä tuo on seksikästä niin tappakoon itsensä Jos jonkun mielestä tuo on seksikästä niin tappakoon itsensä
Lumenylikurkkaajat Lumenylikurkkaajat
Tardi Tardi
Oisko... Oisko...
 972 näyttökertaa, 4 viestiä, 2.94 MB, 1 tiedosto, 12.09.2021 14:07:40
[ + 4 - | ]

Peräkärry

[56642] [5eb3da2c18971a91e5328360af2bfb61.mp4] [2.94 MB] [352x640] [35.02s] [] []

varastettu

 · 

peräkärry

12.09.2021 18:09:16
#500143 [+1] Piilota Suosittele

Kaikki lähtee mikä ei ole pultattu kiinni tai vähintään 3-kertaisella lukituksella.
Baltit ja ryssät vie käyttötavarat, rakennustarvikkeet, auton osat ja polttoaineet.
Bulgarian /romanian romanit vie rahapussit, arvometallit vaikka vanhuksen kaulasta tai sitten kaivetaan kuparikaapelit maan alta ja eihän niitä katalysaattoreitakaan voi jättää rauhaan, tosin kotimaiset nistitkin tietää että niistä saa rahaa.
Samoin nää kotimaiset rikosnerot sosialisoi kaikki vähänkin arvokkaammat fillarit ja diilaa ne eteenpäin.
Arabit taas tyytyy diilaan sukulaistensa valmistamaa kamelinpaskalla jatkettua "Hashisen konetta" tai kukkaa.
Neekurit puolestaan tyytyvät vain käyttäytymään kuin eläimet, eli jos sitä ei voi raiskata, eikä syödä, eikä rääkätä, sen voi aina hajoittaa, sylkeä, kusta ja paskantaa sen päälle.

12.09.2021 18:41:33
#500154 [+2] Piilota Suosittele

Hyvin näkyy joka paikassa hienna-neekerien toiminta. Missä tahansa olikin. Edelleen jatkaa vuosisatojen perinteitä. Varasta se mikä ei ole omaa ja te siitä oma.

[ 4 viestiä | ]