Röi ukot Röi ukot
Sapuskaa Sapuskaa
kehittyneenpi neekeri ja tiikeri pentuja :DDDDDDDDDDDDDDDDDD kehittyneenpi neekeri ja tiikeri pentuja :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Robomom Robomom
Todisteet hassulle hapsille :) Todisteet hassulle hapsille :)
kiina kiina
Tissit Tissit
nainen nainen
Hups, en itsekään osannut Hups, en itsekään osannut
ihana nainen ihana nainen
Lähdetkö kirkkoon? Lähdetkö kirkkoon?
Lentopointsit Lentopointsit
Unplugged router Unplugged router
Koirien kesytys Koirien kesytys
Totuus taas kerran. Totuus taas kerran.
Isäntä ja orja Isäntä ja orja
Oispa jouhimato Oispa jouhimato
Niin hyvää puuta se on Niin hyvää puuta se on
72 tuntia lihan valmistelua 72 tuntia lihan valmistelua
Auto hajosi Auto hajosi
spederman spederman
Maniac Maniac
ei vittuuuuuu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ei vittuuuuuu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Asiaa. Asiaa.
 739 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 09.09.2021 23:06:34
[ + 3 | ]

Ilmastonmuutos. Jääkarhut kuolee..

[56584] [20210906_152226.jpg] [0.05 MB] [576x600] [] []
20210906_152226.jpg

jääkarhut

09.09.2021 23:11:30
#499131 [+9] Piilota Suosittele

No kun ne saa onneksi niitä greanpeaceläisiä syötäväkseen. Ja hyvä niin.
Vielä kun saisi Elonapinat syötettyä jääkarhuille, niin maailma olisi parempi paikka.

10.09.2021 16:01:06
#499371 [+1] Piilota Suosittele

Jäätiköt sulailee lämpiminä vuodenaikoina ja taas jäätyvät kylminä uudelleen. Mitähän helvettiä viherritsapillut kuvittelisivat tapahtuvan jos jäätiköt kokoajan vaan jäätyisivät aina enemmän ja enemmän eikä ikinä sulailisi?

10.09.2021 16:06:44
#499372 [+1] Piilota Suosittele

Tyhmäantero vois edes tähän vastailla kun ainakin neekeröinnit ohitat jostain syystä. Eli, onko parempi että jäätikkö kokoajan laajenee vaiko se että se väliajoin sulailee?

14.07.2022 20:56:53
#585712 [+-] Piilota Suosittele

Eikös Cänädässä tehty tutkimus jääkarhuista ja paljastu että ne tulee jäätiköltä
pois mantereelle ja jäävät hengailee sinne. Eli selviävät ilman jäätiköitä?

Proffa julkas tutkimuksen ja rahoitus loppui.....

[ 8 viestiä | ]