Nekromantiaa Nekromantiaa
Neropatin myöhemmät elämänvaiheet Neropatin myöhemmät elämänvaiheet
Rämsein neuvot Rämsein neuvot
Oh Snake, I'm sorry Oh Snake, I'm sorry
Syö paskaa Syö paskaa
amerikan naama amerikan naama
Luolamiehen fantasia Luolamiehen fantasia
Nico nico ni! Nico nico ni!
Voi kai minkä teit Voi kai minkä teit
Leppikset lempimässä Leppikset lempimässä
9/11 was a human error 9/11 was a human error
Kuuma ja kiihottaa Kuuma ja kiihottaa
Antonin Dvorak sopii kaikkeen Antonin Dvorak sopii kaikkeen
Vmdl Vmdl
Sensuuri Sensuuri
hehe hauskaa hehe hauskaa
Rogue Trumpeter Rogue Trumpeter
Kaksinaismooraalia Kaksinaismooraalia
Mikään ei ole muuttunut Mikään ei ole muuttunut
Kokka kohti menestystä Kokka kohti menestystä
Charles Manson on alt-right! Charles Manson on alt-right!
glom apustus glom apustus
Harrisonin monet kasvot Harrisonin monet kasvot
This is my fetish kuvakommentti This is my fetish kuvakommentti
 808 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 04.09.2021 19:21:04
[ + 3 | ]

Hallitse mua kovempaa isukki

[56373] [governme.jpg] [0.03 MB] [567x567] [] []
governme.jpg

govern

 · 

me

(25)  · 

daddy

(7)  · 

npc

(17)
05.09.2021 10:49:16 | 10:49:29
#497777 [+-] Piilota Suosittele

>>497577 Mä kävin keväällä rokotuksessa ja sain lapun jossa oli päivämäärä ja kellonaika kakksosrokotteeseen. Ku menin paikalle, koko terveyskeskus oli tyhjänä ja istuin puoli tuntia nöyränä tyhjän tähen siellä. Lähin siitä sitten ajamaan kotia kohti ja radiossa Tommi Korpela kuulutti rokotuksen tärkeydesta ja varsinkin siitä että pitää ottaa kakkosrokote "Sille varatulla ajalla". Sillon päätin että vittu pitäköön rokotteensa, mä pärjään ilmanki.

[ 7 viestiä | ]