älä luovu toivosta älä luovu toivosta
Hölskyypi Hölskyypi
karvasta pesää karvasta pesää
heheee heheee
superdanny superdanny
Yökulli Yökulli
Hei isi kato mitä mä tein! Hei isi kato mitä mä tein!
Mal Mal
HEYYYYYY HEYYYYYY
Adeptus Mechanicus Adeptus Mechanicus
nyt kaikki huljuttelemaan nyt kaikki huljuttelemaan
Hurr hurr <3 Hurr hurr <3
Hyvä ja halpa Hyvä ja halpa
Abortti Abortti
Öö... ok? Öö... ok?
tyrone takes a shit tyrone takes a shit
bensa varas bensa varas
Trumppi on taas ajan tasalla Trumppi on taas ajan tasalla
Sitomisleikit 5€ Sitomisleikit 5€
Pois alta! Pois alta!
Mie Mie
I regret nothing >:3 I regret nothing >:3
The Senile Scribbles: Skyrim The Senile Scribbles: Skyrim
Luottobörheän opas :3 Luottobörheän opas :3
 784 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.4 MB, 1 tiedosto, 27.08.2021 07:27:16
[ + 1 | ]

Justiinsa

[56153] [tiedosto.png] [0.4 MB] [687x966] [] []
tiedosto.png

korona

(299)  · 

mielisairaus

(54)
27.08.2021 10:42:09
#494990 [+-] Piilota Suosittele

Ois ton tuijan nimen ja kuvan voinut sutatakin. Ei ihminen mitään yksinkertaisuudelleen mahda, turha siitä on pilkata nimellä ja naamalla.

27.08.2021 22:11:42
#495206 [+-] Piilota Suosittele

>>494990
Tuli facessa vastaan jossa kuka tahansa pääsi tuon lukemaan. Jos omalla nimellä ja naamalla kirjottelee typeryyksiä julkisesti nähtäväksi niin mitä tuota turhaan suttailemaan. Tuo todennäkösesti on kirjotellu samaa pitkin nettiä varmaan joka päivä.

[ 5 viestiä | ]