Vaikuttaa jälkeen päin erittäin uskottavilta. Tappajavirus leviää, porukka putoilee suorilta jaloilta joka paikassa! Olin kyllä itsekkin aluksi, että vittu nyt on vaaran paikka.
>>491560 Toi Wuhanin keissi on helvetin epämääränen sotku. Ensin epäiltiin se olevan wuhanista, sitten väitettiin että se on salaliittohörhöjen folliohattuilua että se mukamas ois wuhanista, ja nyt Saksa ilmoittaa että kokoajan ollaan tiedetty että se on wuhanista https://yle.fi/a/74-20149196
[
3 viestiä
|
]
⭰
Minä varoitin teitä
Koronarokotevastaisten logiikka
Lomakuvia
Anteron mielestä tämä on älykästä ja järkevää.
Hallelujaa
Cooperin testi
Työpaikka
Aaaahhh... AAAAHH!
Pillua tarjolla
Vittu että Marin on perseestä.
hyvästi korona
Routa terkkariin ajaa
Salaliitto
Toimi näin
Hyvä neuvo
salaliittoteoria
corona
Benkku
työ miehiä
Joko nyt vuoden jälkeen hallituskin tajuaisi asiat?