Mitä vittuah oikeesti? Mitä vittuah oikeesti?
Modernia veistostaidetta Modernia veistostaidetta
Rabbi Heimgoldenstein Schekelblattin jalomielisyys Rabbi Heimgoldenstein Schekelblattin jalomielisyys
Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
Jätä leidi rauhaan Jätä leidi rauhaan
Saatanan puuhakirja Saatanan puuhakirja
haaveleva haaveleva
Tilastoja Tilastoja
lisää viinaa silmät liikkuu lisää viinaa silmät liikkuu
nope nope
Niin pienestä tuli mielipahaa Niin pienestä tuli mielipahaa
Precious Precious
Läski Paska uskovaisena Läski Paska uskovaisena
Beer O'clock Beer O'clock
Sanaleikki Sanaleikki
Thee Oh Sees - The Dream Thee Oh Sees - The Dream
Sunny side up börh Sunny side up börh
Upi ajaa ulos Upi ajaa ulos
Sijaisemo Sijaisemo
Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah
Uruk-Hau Uruk-Hau
Tiedettä Tiedettä
epäileväinen epäileväinen
Ei se nyt käy Ei se nyt käy
 687 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.42 MB, 1 tiedosto
18.08.2021 23:18:39
[ + 1 | ]

Jos luulit kokoomuksen pelastavan..

[55871] [20210818_224816.jpg.png] [0.42 MB] [613x681] [] []
20210818_224816.jpg.png

18.08.2021 23:52:49 | 23:54:58
#491391 [+-] Piilota Suosittele

Nyt saa Orpo Ohrana miettiä, että miks persut ei suostu nimenomasesti hänen kanssaan yhteistyöhön. Samaa saa Sanna ja muutkin miettiä. Jos porukoiden vetäjinä on puolueen kannattajien linjasta erkaantuneet potilaat niin jälki on sitten sen mukaista. RKP:llä on sentään sen verran jämy asenne, että eivät lähe mihinkään hallitukseen jotka suunnittelee ruottin vapaaehtoistamista. Siinä sitä näille äpärille sitä yhden asian puoluetta kerrakseen.

19.08.2021 01:05:10
#491397 [+-] Piilota Suosittele

mut eks se jo viimeks nähty että nää hyötyy siitä firmoinensa kun tänne tulee pakolaisia ja heillähän on aina mahku muuttaa firenzeen sit kun alkaa pyssyt kunnolla paukkuun.

19.08.2021 18:13:00
#491520 [+-] Piilota Suosittele

Naisten ja tyttöjen oikeuksia puolustetaan hienosti pelastamalla talibania ja shariaa kannattavat teinipoikina esiintyvät 35-vuotiaat taistelijat Eurooppaan.

Näin toimii Ohisalo ja ei se Orpokaan paremmin tunnu toimivan.

[ 5 viestiä | ]