kustakin kustakin
kylpyläloma :3 kylpyläloma :3
Vaavin peti Vaavin peti
Vihaamme snapchat Vihaamme snapchat
Agenttijuttuja Agenttijuttuja
tärisytin :3 tärisytin :3
itsevarma pentu nyt ja 15vuotiaana itsevarma pentu nyt ja 15vuotiaana
inhalaattori inhalaattori
Luolaston unelmat Luolaston unelmat
Pikku Myy miettii Pikku Myy miettii
Kissalamppu Kissalamppu
Jotain suussa Jotain suussa
Kiitti Vitusti Kiitti Vitusti
dalas pu lat dalas pu lat
Kruununjalokivet Kruununjalokivet
Pulkkinen Pulkkinen
Asunto Asunto
Dark Souls irl Dark Souls irl
Asennus Asennus
Napsaa Napsaa
Hämähäkkinainen Hämähäkkinainen
rmeh rmeh
Kolossaalinen Kolossaalinen
Kermit ei voi hyvin Kermit ei voi hyvin
 755 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.38 MB, 2 tiedostoa, 10.08.2021 20:14:57
[ + 1 | ]

Aino ja porttikieltoja.

[55716] [20210810_200523.jpg] [0.17 MB] [1615x975] [] []
20210810_200523.jpg
[55715] [20210810_200913.jpg] [0.21 MB] [1242x1411] [] []
20210810_200913.jpg

aino idiootti

 · 

vihreä

(54)
10.08.2021 22:00:56
#488824 [+1] Piilota Suosittele

Aina välillä kun avaa facebookin tai twitterin nousee tämä ajatus: ”Kaksi asiaa ovat äärettömiä: Universumi ja ihmisen tyhmyys. Universumista en ole kuitenkaan täysin varma.”

10.08.2021 23:11:52
#488877 [+1] Piilota Suosittele

Kukaan ei puhu Vihreiden ja muiden alas ajettavien viherhihhuleiden metaanipäästöistä.

Ei sillä, etteikö osaraportissa olisi huolestuttavia asioita ja globaali tarve koittaa päästöjen vähentämistä, MUTTA Suomen kaltaisessa maassa, joka on JO hoitanut hyvin leiviskänsä, ei pidä vähennystä tehdä raipalla, vaan kannustimin.
Näitä kannustimia ovat tuet vähäpäästöisempään autoiluun (ei pelkästään sähköautotuki) esimerkiksi niin, että uuteen vähäpäästöisempään autoon vaihtava vapautetaan ajoneuvoveroista useiksi vuosiksi (jotta tuki ei mene suoraan autotehtaan taskuun), tuet uusiutuvan energian käyttöön lämmityksessä, tuet cleantech start-upeille jne.

10.08.2021 23:18:51
#488884 [+-] Piilota Suosittele

Lehmä on lähes häviötön tapa muuttaa ihmiselle hyödyntämiskelvoton orgaaninen aine energiaksi lihan ja maidon muodossa, joten tietenkin lajitoveri on huolestunut sellaisen mahdollisuuden hyödyntämisestä.

[ 7 viestiä | ]