Sitä parempaa töhrimistä.. Sitä parempaa töhrimistä..
cod comedy tj cod comedy tj
vaalit vaalit
hän juo vähän eritavalla hän juo vähän eritavalla
Raksajätkä Raksajätkä
Sulkia hattuun perussuomalaisille Sulkia hattuun perussuomalaisille
Kuveja. Kuveja.
Tälläisiä ilmoitetaan nykyään piiretyissä Tälläisiä ilmoitetaan nykyään piiretyissä
korona rokoite silmään korona rokoite silmään
Poliittisesti korrekti Poliittisesti korrekti
Ihana nainen Ihana nainen
mailman paras valtio mailman paras valtio
Ei ees väsytä Ei ees väsytä
Parhaat synttärit ikinä Parhaat synttärit ikinä
sosiaalietuuksien leikkaamista sosiaalietuuksien leikkaamista
Pillu mielessä Pillu mielessä
Nigroes. Nigroes.
;D;D ;D;D
Duunaripuolue Duunaripuolue
Okei okei, kuka tunnustaa? Okei okei, kuka tunnustaa?
Joka viides helsinkiläinen saa asumistukea. Joka viides helsinkiläinen saa asumistukea.
pyllyy ^^ pyllyy ^^
Suru fuu ;_; Suru fuu ;_;
kaljaa kaljaa
 1 032 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 26.01.2018 11:39:55
[ + 8 | ]

Väyrynen

[6301] [27024214_1066864650120788_4716696839775850638_o.png.jpg] [0.07 MB] [1020x1092] [] []
27024214_1066864650120788_4716696839775850638_o.png.jpg

presidentti

(51)  · 

paavo väyrynen

(16)
26.01.2018 13:51:43
#22901 [+-] Piilota Suosittele

>>22900

Ihanaa! <3 Börheimmät onnitteluni börheälle synttärisankarille :3 Hän on jo iso poika :333

"Oon nelivuotias, nukkumaan innokas, sain nimen börheimmän, Mortti" :3

26.01.2018 14:13:17
#22904 [+-] Piilota Suosittele

>>22901

"Joka ilta kun lamppu sammuu ja saapuu oikea yö, niin Vivamort nousee ja ovehen hiljaa lyö.
On sillä uniset tassut ja niillä se sipsuttaa. Se hiipii ovesta sisään ja hyppää palleaan."

:3

26.01.2018 14:27:50
#22909 [+-] Piilota Suosittele

Minkähän helvetin takia teksti piti vääntää paskalla englannilla? "Odottavan aika on pitkä" olisi ollut paljon parempi.

[ 14 viestiä | ]