Jokaiselle uhrille Jokaiselle uhrille
KONTRUST - Hey DJ! KONTRUST - Hey DJ!
Ihana nainen Ihana nainen
Hawk tuah Hawk tuah
Unreal Tournament - Full OST - HD Quality Unreal Tournament - Full OST - HD Quality
Perjantai Perjantai
Luodit ei voi sattua Luodit ei voi sattua
U wot m88 1 U wot m88 1
Neekerimode Neekerimode
Pissahätä iski Pissahätä iski
Enkeli Taivaan lausui näin Enkeli Taivaan lausui näin
Sunnuntaiajelulla Sunnuntaiajelulla
Viime vuoden muotia Viime vuoden muotia
Valtakunnanjohtaja laulaa Valtakunnanjohtaja laulaa
ja palleja ja palleja
legendat legendat
Ihana nainen Ihana nainen
Neekeri ratsastaa valkealla norsulla Neekeri ratsastaa valkealla norsulla
Sputnikkila Sputnikkila
Aku sedö Aku sedö
Varastettu pankkikortti. Varastettu pankkikortti.
Handu jobbu? 5 dorrar! Handu jobbu? 5 dorrar!
Ooks nähnyt tän Ooks nähnyt tän
Apujen diskobileet Apujen diskobileet
 910 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.65 MB, 1 tiedosto, 04.08.2021 14:49:22
[ + 2 | ]

Sanna taas prioriteettaa.

[55584] [Screenshot_20210804-144836_Twitter.jpg] [0.65 MB] [1080x1352] [] []
Screenshot_20210804-144836_Twitter.jpg

sanna marin

(322)
04.08.2021 16:12:57
#486601 [+-] Piilota Suosittele

>>486567
Mitä sä ne persut aina kaivat, jos on kriisi tulossa tai päällä, eduskunnan tehtävä on määrätä miten se hoidetaan vaikka keskellä yötä. Ei heille turhasta etuja ja korkeaa palkkaa makseta.

04.08.2021 17:08:05
#486624 [+-] Piilota Suosittele

Voi kiesus tuota naista, kun on turhamainen ja imagoaan pönkittävä tuleva EU:n lemmikki, jota eteläisen Euroopan setämiehet kivasti silittävät.

04.08.2021 17:41:49
#486637 [+-] Piilota Suosittele

Kuulin, että Sanna oli ollut syömässä samaan aikaan kun koronakriisi on ollut päällä. Mitä helvettiä?11!!!11!!?? Silloin kun on kriisit päällä ei syödä. Silloin selvitellään kriisiä ja syödään vasta kun kriisi on hoidettu.

04.08.2021 18:13:27
#486649 [+-] Piilota Suosittele

>>486642
Joo ja syömiseen ja paskalla käyntiin ja hengittämiseen. Kun on kriisi, keskitytään kriisiin. Joku vois ajatella, että jokaisella on oikeus lomaan, mutta ei. PM:llä ei ole oikeutta mihinkään, varsinkaan lomaan.

05.08.2021 02:27:14
#486812 [+-] Piilota Suosittele

>>486766
kehtasi olla lomalla


>>486791

Minä en oikein tajua niiden pitkiä lomia, ja työläisten asialla muka. Näyttäkää esimerkkiä.

Meille tuli juuri 6000 uutta tainta, voin opettaa istutuksen "vihreille". Teen sitä hommaa lomalla vaikka vain puoliksi. Juominen, kuntoilu muuten ja sen jälkeen kalja sekä sauna on hauskempaa.

05.08.2021 22:49:23
#487074 [+-] Piilota Suosittele

>>486816
Tuskimpa, he ovat päättäviä henkilöitä, eivät tuottavia. Pakollinen duunariarki jokaiselle edustajalle vuodeksi niin jokin voisi muuttua.

Harvensimme pienen osan metsää, erittäin pienen osan avohakkasimme, mutta taimet ovat kasvaneet siellä jo vuosia, haittarisut raivattu joka vuosi, ja taimet myrkytetty motalla.

05.08.2021 23:55:22
#487119 [+-] Piilota Suosittele

>>486649 kyllä yks puoltoista vuotta menee putkeen kotona välillä käymättä, ku avustajat hoitaa aamupalatarvikkeet niin, että saat pari kuukautta tehdä kaikkien arvostamana hommia, jotta saat maksettua ne takasin. Ei lapsi äitiään kaipaa niinkuin persuhörhöt pääministeriä. Ja kaipaakin muuten lujasti! Varmaan just tuon saman puoltoista vuotta noudattaneet joka suositusta, ohjetta, normia sekä normiluonnosta pilkulleen.

06.08.2021 06:14:45
#487184 [+-] Piilota Suosittele

>>487080
En oikein keksi yksinkertaisempia sanoja, kokeilen.

Metsänhoito on mukavaa (valhe) ja erittäin vihreää toimintaa, olen siis metsurina vihreä.

Harvensimme kuolemassa olevat puut hiilinielua lisäämällä. Harvensimme myös puita joissa on tuholaisia, ja niitä on nyt 5000 pinomottia halkoina.

Mota karkoittaa hirvet syömästä istuttamiamme taimia (maista vaikka), ja risujen raivaus antaa taimille mahdollisuuden kasvaa.

Kenenkään muun metsä ei ole hoidettu yhtä hyvin kuin meidän, tulkaa kahville ja selitän työnkuvan. Teidän ei tarvitse edes maksaa istuttamisesta.

Vasta-argumentti?

[ 20 viestiä | ]