Matti ja Teppo oli keikalla. Takahuoneessa Matti kysy Tepolta..
-Pierasitko sää?` - No kyl mää vähää... - Haisee niin että.. Paskoikko housuus? - No kyl mää vähää... - No mee sitte suihkuun pesulle! - Emmää viä... Tulee viä vähää...
[
2 viestiä
|
]
⭰
Minun ヽ(^‥^=ゞ)
Raaaawwwr!
Nuolaisi kirsustaan :3
dinnerillä
Hieno temppu
kisu auttaa drinkin teossa
Pyllynaaman linnake
Antimaterian maanantai ;)
Allah kisse
Kurks
Kohta tulee dabbelu
Cat prophecy
Radioaktiivinen kissa
Nettikissa 4
Aikainen herätys
Voisin ottaa pikaiset rabsit ennen nugahtamista :3