siimaleikkuri siimaleikkuri
Intialainen munakas Intialainen munakas
Nyt sattu muuten kissaa leukaan Nyt sattu muuten kissaa leukaan
hintakehitys hintakehitys
molskista molskista
pannuseksuaali pannuseksuaali
Herkkua Herkkua
Society? SOCIETY? Society? SOCIETY?
BLYATMAN 9000 BLYATMAN 9000
Arvaa kuka on homo Arvaa kuka on homo
evoluutio evoluutio
kivat tissit kivat tissit
Ählämit ahdistelemassa skottityttöjä Ählämit ahdistelemassa skottityttöjä
sellainen vinkki että sellainen vinkki että
Isabelle Isabelle
Sarah Young Sarah Young
niksi niksi
Setämies syö Oreo keksejä Setämies syö Oreo keksejä
Ihana nainen Ihana nainen
Pesulla Pesulla
Home pizza Home pizza
tämä on tärkeää tämä on tärkeää
Persut taas vauhdissa 🤣🤣 Persut taas vauhdissa 🤣🤣
nainen ja fillari nainen ja fillari
 839 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.26 MB, 2 tiedostoa, 29.06.2021 15:22:47
[ + 6 - | ]

Vasemmiston päämäärät.

[54842] [20210629_150202.jpg] [0.18 MB] [960x919] [] []
20210629_150202.jpg
[54841] [20210629_150250.jpg] [0.08 MB] [720x894] [] []
20210629_150250.jpg

vasemmisto

(216)
29.06.2021 15:31:20 | 15:32:47
#476207 [+-] Piilota Suosittele

Yllätys, että jumankekka suoltaa paskaa taas. Sosialismissa idea on se, että kaikilla on mahdollisuus saada koulutus minkä haluaa ja siitä oikeaa palkaa, mikä sille alalle kuuluu.

Persujen ja kokoomuksen ajamassa jenkkityylisessä kapitalismissa nämä oikeudet on vain niillä, kenellä on varaa maksaa siitä ja nekin rahat on joku esi-isä tehnyt 1600-1800 luvuilla.

Demarit ajaa sitä, että kaikilla olisi se mahdollisuus. Kommunistit olisi kaiken varastamassa laiskuudessaan.

29.06.2021 16:33:05
#476223 [+-] Piilota Suosittele

>>476215 Kapitalismin idea on kylläkin se, että yksityisillä ihmisillä on oikeus omistaa omaisuutta ja tuotantovälineitä. Kapitalismi mahdollistaa sen, että meillä on yksityisiä yrityksiä. Yleisesti oikeistolaisuus on halua puolustaa yksilönvapauksia, mikä johtaa siihen, että yksilöillä pitää olla myös vastuuta itsestään ja teoistaan.

30.06.2021 02:51:14
#476442 [+-] Piilota Suosittele

Mä en kyllä ymmärrä miksi vankilassa ei ole pakko tehdä töitä tai opiskella Suomessa. Palkkakin on puolet siitä mitä se olisi siviilissä, parempi kuin olla jatkuvasti huumeissa tai kännissä kuten puolet vangeista.

[ 8 viestiä | ]