Arska hoitaa Arska hoitaa
peek a boo peek a boo
Bärisee :3 Bärisee :3
Woot woot Woot woot
Viherahon juomakuljetus Viherahon juomakuljetus
Höhö :D Höhö :D
Päärynä Pasi Päärynä Pasi
turria turria
Youre anal Youre anal
Putkihuolto Menomies Oy Putkihuolto Menomies Oy
Sikalan/lehmähaan touhuja Sikalan/lehmähaan touhuja
The Fast Show - Macho Fantastico The Fast Show - Macho Fantastico
Alkon ovilla Alkon ovilla
Tip top Tip top
Myös suomen hallituksessa on tämmöinen puolue Myös suomen hallituksessa on tämmöinen puolue
Hyvää yötä Hyvää yötä
Fantasiaa, Fantasiaa,
Suru apu Suru apu
hentaita hentaita
Pelottaa :( Pelottaa :(
Työ tekijäänsä kiittää Työ tekijäänsä kiittää
My brain My brain
ennen ja jälkeen ennen ja jälkeen
animea animea
 944 näyttökertaa, 13 viestiä, 6.35 MB, 2 tiedostoa, 24.06.2021 22:36:10
[ + 1 | ]

Elikkäs Villen puri

[54753] [tiedosto-1.jpg] [3.69 MB] [3000x4000] [] []
tiedosto-1.jpg
[54752] [tiedosto-2.jpg] [2.66 MB] [4000x3000] [] []
tiedosto-2.jpg

ville haapasalo

(9)  · 

hatsapuri

(16)  · 

ruoka

(404)  · 

juusto

(65)  · 

lätty

(7)
25.06.2021 11:53:32
#475090 [+-] Piilota Suosittele

>>474946
Paska sellainen, mutta vaha tuo onkin. Penskana vääntelin nuo siipimutterit niin tiukalle, että väänty koko paska. Mikähän piru se Tampereen Radioshack oli mistä tuokin piti hakea. On se silti auttanut monessa paikassa ja ilman ei olisi pärjänny.

25.06.2021 11:56:35
#475092 [+-] Piilota Suosittele

>>475004
Itseasiassa korjasin tuolloin Creativen Fatal1ty kuulokkeita, joista oli lähtenyt äänipuolen haara irti. Johtoa kun juottaa johtoon niin siinä pitää juottaa välissä itseäänkin.

25.06.2021 11:56:57
#475094 [+-] Piilota Suosittele

>>475090

Juu. Itellä on vastaavanlainen. Painoa pitäisi olla enempi tai sitten pultata se kiinni pöytään. Oon kuitenni saanu sillä toteutettua juotoksia. Pitäis itsekin katsoa parempaa.

25.06.2021 11:59:42
#475097 [+-] Piilota Suosittele

>>474929
Hyvää oli ja Ville itse sen tarjoili. Mutta en ostais uudestaan muuten kuin 15 € kuriositeettina. Niitä on kuulemma 10 € hintaan pakasteenakin, mutta ei varmasti ole se 5 € hinnan pudotus tarpeeksi laatua ajatellen.

25.06.2021 12:03:07
#475100 [+-] Piilota Suosittele

>>475094
Se nyt on vähän kyllä ollut, että tahtoo liikuskella pienestäkin kolvin liikkeestä, mutta on jo 20 vuoden aikana tottunut niin ei edes huomaa enään. Olisiko markka-aikana ollut vaan jonkun 20 mk, mutta suuri apu on silti ollut.

[ 13 viestiä | ]