50% alennuksella 50% alennuksella
Upi sai pillua Upi sai pillua
lämpimässä lämpimässä
kebab tarjous kebab tarjous
kissa ja korppi kissa ja korppi
hyvä leffa hyvä leffa
Oli pakko Oli pakko
sshheeet sshheeet
Neekeri pulassa Neekeri pulassa
Huijauslinkissä pieni käännösvirhe Huijauslinkissä pieni käännösvirhe
Sam on oikeassa Sam on oikeassa
ensivaste yksikkö ensivaste yksikkö
Metsäretkellä Metsäretkellä
börheä börheä
suomen muslimit juhlivat terrorismia suomen muslimit juhlivat terrorismia
Typerä ählämi Typerä ählämi
nälkä nälkä
Nalle Nalle
BonBon mainos BonBon mainos
ruokalepo ruokalepo
Vegaanit ja persut Vegaanit ja persut
sumrfi sumrfi
Reikämamma Reikämamma
maaaaaaario maaaaaaario
 851 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.36 MB, 2 tiedostoa, 23.06.2021 20:21:55
[ + 5 - | ]

Syy ja seuraus?

[54725] [20210623_202101.jpg] [0.07 MB] [1037x635] [] []
20210623_202101.jpg
[54724] [20210623_202103.jpg] [0.29 MB] [2018x1254] [] []
20210623_202103.jpg

suomi

(394)  · 

onnellisin

 · 

rasistisin

23.06.2021 20:45:15
#474486 [+2] Piilota Suosittele

Suomessa on realisteja vielä jäljellä hieman. Heitä kutsutaan nykyään suoraan rasisteiksi.

Todellisuudessa Suomi ei ole realismissa eikä nationalismissa kuin ehkä EU:n puolivälissä.

Baltian maat, Unkari, Puola, Tshekki, Slovakia, Tanska, osa entisen Jugoslavian maista... nationalismi ja realismi kovemmassa kurssissa kuin Suomessa. Ja omaa maata & omaa kansaa pitää arvostaa ja puolustaa aina.

PS. Puola on todella hieno maa ja jos tuot sen ilmi / ostat ns. paikallista Puolassa turistina, olet paikallisten kaveri.

23.06.2021 21:37:56
#474520 [+-] Piilota Suosittele

>>474504 Saksan Vihreät perustaneet olivat vanhoja natseja, siis oikeasti NSDAP:n jäseniä aikoinaan.

Miksi media ei ikinä tätä sangen kiusallista faktaa heiluttele lööpeissä?

[ 7 viestiä | ]