Vittuileks sä!? Vittuileks sä!?
The nexus of chaos 5 The nexus of chaos 5
Ihana nainen Ihana nainen
ydinsota ydinsota
Päivi Päivi
Rikollisuus Rikollisuus
tapparapustaja tapparapustaja
Chimerasta tuli turri Chimerasta tuli turri
Ihana nainen Ihana nainen
nakuankka pystytkö tähän? nakuankka pystytkö tähän?
juoppo juoppo
Apu kylvyssä Apu kylvyssä
Totaalinen vitun 9 Totaalinen vitun 9
naiset naiset
The Shadows - Apache (1960) The Shadows - Apache (1960)
Kissa, mutsi ja naiset Kissa, mutsi ja naiset
lopeta tuommonen lopeta tuommonen
Persurobotti Persurobotti
Tänään luolasto-conissa Tänään luolasto-conissa
Kaunis nainen Kaunis nainen
futista futista
Villu Tamme - 65 (Laula mu laulu 4, 2. saade) Villu Tamme - 65 (Laula mu laulu 4, 2. saade)
M-mutta mie oon poika norski! M-mutta mie oon poika norski!
Mis on gini? Mis on gini?
 672 näyttökertaa, 12 viestiä, 4.64 MB, 1 tiedosto
22.06.2021 01:57:15
[ + 0 | ]

Tätä mieltä minä olen Applen luureista

[54687] [IMG_20210622_015407.jpg] [4.64 MB] [3120x4160] [] []
IMG_20210622_015407.jpg

ilmakivääri

22.06.2021 09:35:02
#474007 [+-] Piilota Suosittele

Vittu mikä idiootti. Googlen ohjelmoima android-apina saa elämänsä parhaan puhelimen ja rikkoo sen!? Se on vähän sama, jos lihavan ja ruman vaimosi saisit vaidettua huippumalliin ja hakkaisit sen ekana iltana.
Vitun maalaiset…

[ 12 viestiä | ]