Sossuluukulla maleksivat ovat kovasti SDP:n ja vasemmiston mieleen. Huumeiden käyttäjät ovat varsinkin vasemmiston mieleen.
Mitä, jos ottais ittestä niskasta kiinni eikä käyttäisi niitä aineita alunperinkään? Nuoruudessa omassa kaveripiirissä alkoi röökinpolttelu josta siirtyivät kukkiin ja tuollaisiin. Totesin paremmaksi lähteä porukasta.
Pitää kuitenkin muistaa, että vertailuksi otettiin ne, joilla on kaksi tuomiota tai enemmän viideltä vuodelta, koska jos yksi olisi riittänyt, niin persut eivät olisi kärjessä
[
5 viestiä
|
]
⭰
Ilmastointi
persut servattu
Työn sankarit
Jussi osaa!
Mutku Marin! 4
Tilastoja ilman punaista alleviivausta
Purra, Lindtman ja Tytti
persut eivät voi enää lähettää häirintä singaaleja aivoihini