Juhannussima Juhannussima
tampereen leiffin muistolle... tampereen leiffin muistolle...
Ryppy jakaa viisautta osa VIII Ryppy jakaa viisautta osa VIII
Näin Näin
Banaania poskeen Banaania poskeen
kävin vähän ulkona kävin vähän ulkona
musiikki tyhjästä kulhosta musiikki tyhjästä kulhosta
Eikä... Eikä...
sukupuolineutraali wc sukupuolineutraali wc
Aikuisuusongelmia Aikuisuusongelmia
avustaja avustaja
Patvinsuon hetkiä 1 Patvinsuon hetkiä 1
totuus roduista totuus roduista
Kannibalismi Kannibalismi
Nyt tuli vahinko Nyt tuli vahinko
Otettii sisäxilettä Otettii sisäxilettä
:O :O
sillälailla sillälailla
"I vill suck yar bluud!" "I vill suck yar bluud!"
puu villa pelto puu villa pelto
Velipojan kanssa saunottiin... Velipojan kanssa saunottiin...
JUHANNUSVEIKKAUS 2020 - Tilasto JUHANNUSVEIKKAUS 2020 - Tilasto
Valupertin seksilelut :D Valupertin seksilelut :D
Herkullinen tulisuus Herkullinen tulisuus
 705 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 05.06.2021 08:49:49
[ + 3 | ]

Johtaja

[54284] [20210605_084909.jpg] [0.08 MB] [1080x587] [] []
20210605_084909.jpg

05.06.2021 08:58:46 | 09:03:20
#469413 [+-] Piilota Suosittele

Tuli mieleen se japanilainen uutisankkuri, jonka hiusväri muuttui täysmustasta harmaaksi muutamassa vuodessa.

Tais vähän stressata.

05.06.2021 12:56:57
#469487 [+-] Piilota Suosittele

Amerikkalainen työkulttuuri tarkoittaa käytännössä yhdeksäksi toimistolle, pari tuntia töitä, tunnin lounas, pari tuntia töitä, pari tuntia golffia, pari tuntia töitä, parin tunnin illallinen, toimistolta hakemaan vehkeet ja kotiin.
Kello on nyt 9 illalla ja "töitä" on tullut tehtyä 12 tuntia

05.06.2021 22:40:05
#469617 [+-] Piilota Suosittele

>>469542
Silti tehokkaampaa kuin kapitalistien ihannoimassa kehitysmaassa nimeltä USA.

Arvi Lindiltä kysyttiin hänen jäädessä eläkkeelle, että mikset lähtenyt jenkkeihin, kun sinulla oli siihen mahdollisuus ja olisit nyt miljonääri?

Arvi vastasi, että hän arvostaa vapaa-aikaansa, että perhettään.

06.06.2021 17:36:13
#469742 [+-] Piilota Suosittele

Luuleeko työ paska että työnteko tarkoittaa sitä, että aamu 7 mennään aamupalalle. Palaveri alkaa 0900 jossa juodaan kahvia, Kun kahvi on loppu nii alkaaki lounas. Sitä seuraa toinen palaveri jossa kahvin kaverina on viinereitä. No siitä päästäänki päivälliseen jossa tarjoillaan viiriäisenmunia. Tämän jälkeen autonkuljettaja ajaa rankasta päivästä väsyneen johtajan kotiinsa.

28.04.2024 14:10:18
#617144 [+-] Piilota Suosittele

Suomessa duunarin 8h yleisesimerkillinen työpäivä.
-Klo 06:00 oltava työpisteellä ja työt alkaa HETI!
-Klo 08:00 paikasta riippuen 12-15min kahvitauko (palkallinen).
-Klo 10:30 paikasta riippuen 30-60min ruokatunti (palkaton, omaa aikaa)
-Klo 12:00 jos ruokatunti oli 30min, niin nyt 12-15min kahvitauko (palkallinen).
-Klo 14:06 päivä pulkassa (sis.kiky minuutit).
Palkkaa maksetaan 7-7,5h ajalta, ellei ole urakka palkka.

Yrittäjällä voi helposti olla työpäivät 12-15h ja työpäiviä 6-7 viikossa, mutta palkka on sen mukainen, jos ei ole niin kannattaa miettiä syitä ja että tekeekö tarpeeksi mielekästä työtä uhratakseen vapaa-aikaansa.

Entisen työnantajan toimari teki n.12h työpäiviä tyylillä
-Klo 08:00 töihin, kahvin juontia ja hesarin tms selailua.
-Klo 10:00 syömään tai lounastapaaminen jolloin pitopalvelu toi ruoat neukkariin.
-Klo 11:00-12:00 takaisin työhuoneessa jolloin puhelinrumbaa ei tiedä minne kaikkialle.
-Klo 13:00 kahvia, lehtien selailua ja kessua terassilla.
-Klo 14:00 puhelinrumbaa tai tapaaminen kahvin & viinerin kera pitopalvelun tarjoamana.
-Klo 16:00 johtoryhmän neuvottelu / tauko kahvin ja jämä viinereiden kera.
-Klo 16:30 osa johtoryhmästä lähti kotiin jolloin toimari meni kessulle.
-Klo 18:00 paperi työtä että seuraavaksi aamuksi on postia lähetettäväksi.
-Klo 19:00 kessulla ja jos vielä oli jäljellä viinereitä niin viimeisetkin naamariin.
-Klo 20:00 toimarin audi on hävinnyt P-paikan kulmalta.

[ 10 viestiä | ]