Päivän piristys Päivän piristys
Vitun juutalaiset Vitun juutalaiset
Lööp Lööp
Pakko kuunnella taas uusiks Pakko kuunnella taas uusiks
Pupu Pupu
Ja Aatuhan ajatteli Ja Aatuhan ajatteli
aku ankka sarjis: donalnd trump aku ankka sarjis: donalnd trump
Voima ei ole kaikki :) Voima ei ole kaikki :)
töps,töps,töps,töps.... töps,töps,töps,töps....
aku ankka sarjis: pludon hitleristinen puolue aku ankka sarjis: pludon hitleristinen puolue
Kaljaa Kaljaa
Karauta tällä Escobaariin Karauta tällä Escobaariin
Ei ole poliisi Ei ole poliisi
Kuinka ydinvoima toimii Kuinka ydinvoima toimii
naista volmarin makuun 8) naista volmarin makuun 8)
Vastustakaa kapitalismia! Vastustakaa kapitalismia!
papukaijamerkki papukaijamerkki
reikäjuusto on kusetus reikäjuusto on kusetus
Päivän safkat Päivän safkat
Villit unet Villit unet
Gif kokoelma @Riffe:n muistolle ;_; Gif kokoelma @Riffe:n muistolle ;_;
Kuis roikkuu lenin setä? Kuis roikkuu lenin setä?
Helvetin hyvä jätehuolto Helvetin hyvä jätehuolto
Viddu gäytii geulii absil kyddiä pakoon :DDDDD Viddu gäytii geulii absil kyddiä pakoon :DDDDD
 862 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 01.06.2021 16:50:52
[ + 3 | ]

Suru fuu ;_;

[54188] [heh.jpg] [0.17 MB] [1000x1000] [] []
heh.jpg

marin

(115)  · 

tytti

(8)  · 

varkaus

(6)
01.06.2021 19:31:29
#468348 [+-] Piilota Suosittele

>>468331
Sinäkin voisit vaihteeksi kokeilla totuutta ulinan sijaan. Voi olla vapauttavaa.

Tää on muuten ihan hauskaa kun voin kommentoida käytännössä mitä tahansa ja kaikki muut sen näkevät, paitsi sinä. :D

01.06.2021 22:01:40
#468398 [+-] Piilota Suosittele

Kuulin vähän juttua, että Anterokin taas lähtenyt herjausretkelle.
Ja käyttäytyy nolosti.

Mutta ei kai siinä mitään. On hienoa, että olen edelleen Anteron ihon alla.
Oli vain pakko laittaa mustalle listalle, kun henkisen kolauksen kokenut Antero alkoi jokaista kommenttia rääpimään ja lainaamaan.

Hienoa Antero, tuo aina asiallinen ja viisas ihminen.

01.06.2021 22:23:18
#468405 [+-] Piilota Suosittele

>>468398
Juu muistan sen kun sulla meni hermo. Täysin asiallinen keskustelu, mutta riitti että olin eri mieltä. Julkisessa keskustelussa on sellainen jännä puoli, jota et ole ymmärtänyt. Se jännyys on siinä, että sitä asettaa omat näkemyksensä arvioinnin ja kritiikin armoille. Julkiset foorumit ovat väärä paikka, jos ei kestä kritiikkiä. Tietysti onhan aina sekin vaihtoehto, että laittaa sormet korviin. Herjannut en sinua ole enkä herjaa, ellet sinä tee sitä ensin.

[ 10 viestiä | ]