4evill piirtää viivojen yli 4evill piirtää viivojen yli
ateria ateria
Kirja Kirja
Pärssisen muistolle 3 Pärssisen muistolle 3
varma voittaja varma voittaja
Älä ulise Älä ulise
viking line: Maukas häntä viking line: Maukas häntä
Kettu ja tantrumi ovesta Kettu ja tantrumi ovesta
Muutama webm 20 Muutama webm 20
Elvytys Elvytys
70 Luvun loppu 70 Luvun loppu
Britannian tiedustelupalvelun kuva Skripalien myrkyttäjistä Britannian tiedustelupalvelun kuva Skripalien myrkyttäjistä
okkisto okkisto
Börh ja mini-börh Börh ja mini-börh
Suojatie Suojatie
Save/Load spell Save/Load spell
Heroic pitbull Heroic pitbull
israelin madonna israelin madonna
Things you can only do in Scum Things you can only do in Scum
paskaa paskaa
Bruce Willis meripäivillä Bruce Willis meripäivillä
Heviparta piirteli Heviparta piirteli
Ymmärrän kaiken nyt :3 Ymmärrän kaiken nyt :3
Spurno :D Spurno :D
 754 näyttökertaa, 8 viestiä, 18.25 MB, 5 tiedostoa, 30.05.2021 12:09:26
[ + 0 | ]

Persujen vaalitöherryksiä osa 2

[54145] [IMG_20210527_160428.jpg] [4.28 MB] [3456x4608] [] []
IMG_20210527_160428.jpg
[54144] [IMG_20210528_163708.jpg] [3.88 MB] [4608x3456] [] []
IMG_20210528_163708.jpg
[54143] [IMG_20210528_164303.jpg] [3.04 MB] [3456x4608] [] []
IMG_20210528_164303.jpg
[54142] [IMG_20210528_164314.jpg] [3.74 MB] [3456x4608] [] []
IMG_20210528_164314.jpg
[54141] [IMG_20210528_201111.jpg] [3.31 MB] [3456x4608] [] []
IMG_20210528_201111.jpg

persut

(247)

vaalit

(57)

vaalimainos

(12)

töherrys

30.05.2021 13:29:45 | 13:31:14
#467671 [+-] Piilota Suosittele

Meisa Kanber on kyllä superhotti.

Ja mitä tulee vaalimainosten laittomaan tuhoamiseen PS:n kuntavaalijytkyn pelossa, niin:


Vaalimainosten tuhoaminen on myös laitonta. Vaalimainoksiin kohdistuva ilkivalta on rikoslain nojalla rangaistavaa vahingontekorikoksena. Rikoslain mukaan ”Joka oikeudettomasti hävittää tai vahingoittaa toisen omaisuutta, on tuomittava vahingonteosta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi”.


Oman elämänsä takkunettiläiset anarkomarkot housut märkinä tuhoavat vaalimainoksia. Toivottavasti poliisit nappaavat muutaman ainakin kiinni ja annetaan kunnon rangaistukset.

Onneksi tänä päivänä harva noita ulkomainoksia tuijottelee, vaan vaalimainonta ja vaali-informaatiojako on digitalisoitunut, joten ulkomainosten tuhoaminen voi päinvastoin lisätä ääniä. PS:n mainosten tuhoaminen kertoo suomalaisvastaiseksi muuttuneesta yhteiskunnasta, jossa pahoinvointia levittämään pyrkivät anarkomarkot pyrkivät hiljentämään tavalliset työssäkäyvät suomalaiset.

30.05.2021 18:54:43
#467794 [+-] Piilota Suosittele

>>467772
On. Tiedän sen kiinteistöyhtiön, johon takkunettiläiset hyökkäsivät joitain vuosia takaperin siksi, että Odineilla oli siellä kerhotila.

Takkunettiläiset tuhosivat kiinteistöyhtiön ovia, ikkunoita, tiloja Odinien tilojen lisäksi ja tietenkin Odinien irtaimiston varastaen toki kaiken, minkä arvokkaana näkivät.

Olin jo aiemmin halveksunut takkunettiläisiä, kiakkoviaraita (varkaita), mustia Pispalan polttajia ja varisverkostoja, mutta tuossa vaiheessa viimeistään realisoitui, kuinka halveksittavia ihmisiä nuo anarkistit ovat ja kuinka kalliiksi he tulevat yhteiskunnalle.

[ 8 viestiä | ]