Silakkamiekkari vol.2 Silakkamiekkari vol.2
ebola klinikka ebola klinikka
Tynkkystä vihataan jopa jenkeissä Tynkkystä vihataan jopa jenkeissä
Nugs Nugs
ei saa kiusata kameriani <:3 ei saa kiusata kameriani <:3
Chinese takeout Chinese takeout
Pasin jumppa Pasin jumppa
Höh Höh
vesikannu vesikannu
Todellisuus Todellisuus
Oy Vey! Oy Vey!
Hechizeros Band - El Sonidito Hechizeros Band - El Sonidito
hups hups
laskuvarjohyppy laskuvarjohyppy
subwayssä subwayssä
banaani banaani
And then one day And then one day
vaarallista peliä vaarallista peliä
Teki kissaolutta Teki kissaolutta
Jutkun kiusausta Jutkun kiusausta
Hieno pullo Hieno pullo
Omnomnom Omnomnom
reivit reivit
Nigga Nigga
 1 337 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto, 22.01.2018 21:27:12
[ + 14 | ]

Nyt loppu

[6109] [Screenshot-2018-1-22-1399496-png-(PNG-kuva,-640-x-655-kuvapistet] [0.39 MB] [640x632] [] []
Screenshot-2018-1-22-1399496-png-(PNG-kuva,-640-x-655-kuvapistet

sarjakuva

(524)  · 

karvinen

(83)  · 

esko

(55)  · 

piikki

(20)  · 

kissa pois

22.01.2018 22:56:10
#22001 [+1] Piilota Suosittele

Voi kun tämä olisi ollu koko karvissaagan ensimmäinen sarjakuva. Olisi jäänyt lukematta ne lukuisat stripit jotka saivat lopulta vihaamaan tuota kattia.

23.01.2018 01:38:40
#22057 [+-] Piilota Suosittele

>>22001
Mä tykkäsin 80-90-luvun Karvisista mutta toisin kuin monet muut sarjikset olen huomannut että ne ei oikein kestä uudestaanlukua. Liian laimeita ja ennalta-arvattavia.

08.02.2018 23:13:52
#26910 [+-] Piilota Suosittele

Lapsuus pilalla, karvinen oli mun lemppari kersana. Luin mä jotain vitu kattimattiaki mut se oli karvisee verrattuna iha perseestä. Toki karvisen stoori ois saanu loppua 90-luvun alkuun ja sillä sipuli.

[ 4 viestiä | ]