tissit tissit
Hakaristi Hakaristi
kisseparty kisseparty
Autokorrekti Autokorrekti
Viheraho ja musta makkara Viheraho ja musta makkara
Niiskuneiti Niiskuneiti
Sauli Niinistö, EU ei noudata perussopimuksiaan Sauli Niinistö, EU ei noudata perussopimuksiaan
Valtamedian totuudet Valtamedian totuudet
Golffia Golffia
Kuka ajattelisi rikkaita? Kuka ajattelisi rikkaita?
Absolutely Sugoi Absolutely Sugoi
Avulias kisu :3 Avulias kisu :3
Gary Glitter - Leader of the Gang Gary Glitter - Leader of the Gang
tasapainoista marssimusiikkia tasapainoista marssimusiikkia
peiton alla :3 peiton alla :3
Metallica - Nothing else matters Metallica - Nothing else matters
Millainen hippi olet? Millainen hippi olet?
Syksyn alku Syksyn alku
Repomies Repomies
Rumpalia etsitään Rumpalia etsitään
Marlboro mies Marlboro mies
Pasiradion liikkuva studio Pasiradion liikkuva studio
Pyttipannu Pyttipannu
köllöttelyä :3 köllöttelyä :3
 806 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.67 MB, 2 tiedostoa, 18.05.2021 18:36:14
[ + 3 - | ]

Pari juttua päivän aiheesta

[53946] [apinaakoijataan.mp4] [1.36 MB] [426x426] [] []
[53945] [petturit.jpg] [0.31 MB] [1500x900] [] []
petturit.jpg

isänmaanpetturit

 · 

eu

(63)  · 

apina

(178)  · 

apinaa koijataan

 · 

kummeli

(129)  · 

sdp

(558)
18.05.2021 19:49:01
#464930 [+-] Piilota Suosittele

>>464920
Vissiin rasisteina jättäytyivät pois. Taas niitä saa hävetä kun ei yksikään niistä halunnut antaa viimeisiä itsenäisyyden rippeitä Saksan ja Ranskan pankeille.

18.05.2021 19:57:13
#464931 [+-] Piilota Suosittele

>>464920
Vilkaises näiden viestin lähetysaikaa ja vertaa sitä siihen, että kahdelta Orpo ja kumppanit äänesti liittovaltiorahoituksen puolesta missä suomalaisen veronmaksajan rahat lykätään etelän apinamaille.

19.05.2021 00:53:33
#464972 [+-] Piilota Suosittele

>>464949
Tänään tein lopullisen ratkaisun ja päätin, etten enää ikinä hae töitä tässä sianvitun siittämässä oksennuksessa jota Suomen osavaltioksi kutsutaan. En enää suostu tuntemaan huonoa omaa tuntoa siitä, että en oo saanu töitä. Jos vielä joskus maailmassa tässä perselävessä pääsisin töihin niin otan palkan kirjekuoressa perjantaisin. En vittu suostu rahottamaan näitä saatanan globalistiterroristeja. Se on loppu ny.

19.05.2021 08:49:39
#465012 [+-] Piilota Suosittele

Katsotaan kuinka kauan jengi jaksaa maksaa veroja, joiden määrä jatkaa kasvuaan kokoajan. Hyöty suuri kun teitäkään ei ylläpidetä. Sairaanhoitoa vähennetään kokoajan. Kouluja laitetaan nurin. Maahanmuuttajalähiöitä ilmestyy aika ajoin paikkoihin. Suomalaiset lähtevät näiltä alueilta pois, kuten on nähty. Turvattomuus on lisääntynyt melkoisesti näillä alueilla.

19.05.2021 23:06:44
#465132 [+-] Piilota Suosittele

>>465012
Mun ainut mahdollisuus päästä täältä pois on joko se, että voitan jossakin lotossa tai sitten haulikon piippua myöten. Sinänsä ei ole väliä, että kummalla tavalla lähdetään, mutta pois täältä on päästävä.

[ 9 viestiä | ]