E E
Paskat häät Paskat häät
Astetta jännempi invaluiska Astetta jännempi invaluiska
Ninja Ninja
Kuumotus Kuumotus
Robespierren politiikka Robespierren politiikka
Assassins erection Assassins erection
Pettymys Pettymys
Ei jaksa keksiä otsikoita 64 Ei jaksa keksiä otsikoita 64
Tähkä iski vain silmää Tähkä iski vain silmää
Jesse, meidän täytyy tehdä kissanminttua Jesse, meidän täytyy tehdä kissanminttua
Jäätelötaco Jäätelötaco
Pollarit Pollarit
hännä hänkki hännä hänkki
Ainoa sallittu tapa lyödä naista Ainoa sallittu tapa lyödä naista
More rubble, less trouble More rubble, less trouble
Onnea kihlojen johdosta Onnea kihlojen johdosta
Kyllä sensei! Kyllä sensei!
Helsinki calling Helsinki calling
Ihana nainen 3 Ihana nainen 3
Joskus käy silleen Joskus käy silleen
vitun monitori vitun monitori
Nyoips Nyoips
Tyhmä huora Tyhmä huora
 1 113 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto, 06.05.2021 22:42:31
[ + 10 - | ]
👑 Plussatuin 06.05.2021.

Jussi oli muuten taas oikeassa.

[53654] [9c1k0.jpg] [0.33 MB] [1920x1920] [] []
9c1k0.jpg

jussi

(53)  · 

ohisalo

(37)
06.05.2021 23:00:05
#461873 [+-] Piilota Suosittele

>>461872

Ei päättäjä niitä kauheuksia joudu kokemaan. Kaikki terroriteot tapahtuvat kansan riveihin. Se luo kauhua ja paniikkia. Päättäjä voi huudella bunkkeristaan ettei anna pelolle valtaa. Siitä huolimatta Sipilä pelkäsi kuin pikkupoika suojatietä ylittäessään.

Kertoo tasan tarkkaan mikä päättäjä on asenteeltaan ja mitä se tekee.

07.05.2021 00:49:17
#461924 [+-] Piilota Suosittele

Aivan epärealistinen kuvasarja. Ihan niin kuin hutis koskaan olisi nyreissään paskapuheistaan. Kannattajansa unohtavat nanosekunnissa kaikki töppinsä, ja keskittyy kohti uusia maalituksia ja persujen paheksuntoja. Sitä odotellessaan tekevät kaikkensa, ettei esimerkiksi covid muodostu syyksi haitata kenenkään maahantuloa tai täällä perseilyä.

08.05.2021 04:46:55
#462217 [+-] Piilota Suosittele

>>462195
Nyt on taas vedetty sitä itsetuntopuuroa useampi lusikallinen.

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että olen sitoutumattomana SDP:n listoilla?

En ole millään tavalla vastuussa heidän tekemisistään, enkä niihin ole sitoutunut.

Helppo se on sinun sieltä puskista huudella, että tätä ja tuota, mutta tee hyvä ihminen asialle jotain.
Muuten olet vain pelkkä puskista huutelija ja suun pieksijä.

09.05.2021 16:20:12
#462630 [+-] Piilota Suosittele

>>462622
Mistäs sinä minun sekaisin olosta tai olemattomuudesta mitään tiedät?
Taas lähdit olettamaan.
Nyt on vähän toistettava itseään, kun näemmä unohdit, että teillä narsisteilla on kumma tapa luulla, että kaikki muut ovat samanlaisia kuin itse.
esim. pönttö sekaisin duunissa käyviä.

[ 22 viestiä | ]