Ruotsin Uskonnolinen suurlähetystö Ruotsin Uskonnolinen suurlähetystö
Hiilihydraatit kohillaan Hiilihydraatit kohillaan
Jätkät hei nyt ryhtiä tähä hommaa Jätkät hei nyt ryhtiä tähä hommaa
Taidevandalismi Taidevandalismi
minttu case minttu case
"Kaiverrukset ei anna taktista etulyönti asemaa" "Kaiverrukset ei anna taktista etulyönti asemaa"
velat unohtu velat unohtu
nälkä nälkä
oho oho
Vitsillinen velokuva Vitsillinen velokuva
tiskit tiskit
Dumb dog :D Dumb dog :D
Neke Neke
Mukaan vaan Mukaan vaan
Auto pelien Dark Souls Auto pelien Dark Souls
Minun vuoroni! >:3 Minun vuoroni! >:3
Hyvä ystävä Hyvä ystävä
Sitä samaa teillekin. Ei koske niitä keillä on puoliso Sitä samaa teillekin. Ei koske niitä keillä on puoliso
Asadilla on masennus Asadilla on masennus
Puolustusvoimat Puolustusvoimat
Kipu on vain mielikuvitusta Kipu on vain mielikuvitusta
MOAB MOAB
Al Catone Al Catone
Ransu Ransu
 754 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 18.04.2021 06:11:24
[ + 2 | ]

Vasemmiston ymmärrys, ei saat..

[53124] [20210418_061012.jpg] [0.1 MB] [1080x560] [] []
20210418_061012.jpg

yrittäjä

 · 

kokki

(45)  · 

vasemmisto

(216)
18.04.2021 14:02:28
#457031 [+3] Piilota Suosittele

Vasemmiston yleisin ongelma on kapeakatseisuus. Ei edes haluta ymmärtää yrittäjiä ja yritysten toimeentuloa, joka on lähtökohta työntekijöiden palkkojen maksuun ja työllistämiseen.

18.04.2021 15:24:02
#457041 [+-] Piilota Suosittele

>>456954
No siis kokki on se joka tekee ruokaa ja tarjoilija on se joka tuo sen ruoan. Muuta ei tarvitse tietää. Niin ja yrittäjät on pahoja. Kokin pitäs voida olla kokki ilman mitään välikäsiä ja omistamatta ravintolaa. Ois niinku sillee siistii.

18.04.2021 18:44:10
#457070 [+-] Piilota Suosittele

Rehellisyyden nimissä pitää sanoa, että kyllä vasureissa on oikeastikin hyvää väkeä. Ihan kuin mustalaisissa tai ryssissäkin. 99,9 % pilaa vaan kaikkien maineen.

15.06.2022 07:58:37
#578072 [+1] Piilota Suosittele

>>457031

Ei ole ymmärrystä miten päästään siihen asti, että olet kaupan kassalla maksamassa tuotteita. Se, että eivät ymmärrä taloudesta ja taloudenpidosta yhtään mitään kertoo jo yksistään sitä mitä tekevät.

[ 6 viestiä | ]