homo homo
spawncamp spawncamp
Namskista Namskista
gubbella vähän kierroksia gubbella vähän kierroksia
nelli on uwu nelli on uwu
Bulju on rakkaus, Bulju on ikuisuus Bulju on rakkaus, Bulju on ikuisuus
T PAITOJA T PAITOJA
tuntematon määränpää :3 tuntematon määränpää :3
mitä täällä sataa mitä täällä sataa
kolmen kimppa kolmen kimppa
räjäytänkö räjäytänkö
Jotenkin suunnilleen näin 2/2 Jotenkin suunnilleen näin 2/2
Kikkeli valaistusta Kikkeli valaistusta
Tekoälypaskaa (pari hauskaa) Tekoälypaskaa (pari hauskaa)
Attzuu teki hienon laulun Attzuu teki hienon laulun
transuaktivisti transuaktivisti
Burgeri dokumentaatio Burgeri dokumentaatio
bonk bonk
Juutalaiset tulevat! Juutalaiset tulevat!
juokaa olutta juokaa olutta
Tix Weller ja kuntouttava työtoiminta Tix Weller ja kuntouttava työtoiminta
2026 Suomi voitti MM-kisat lätkässä 2026 Suomi voitti MM-kisat lätkässä
tås må tås må
mikä on sun suosikki gini? mikä on sun suosikki gini?
 939 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto, 04.04.2021 00:01:14
[ + 2 - | ]

kauneuden hoito

[52829] [kauneuden-hoito.png] [0.48 MB] [750x554] [] []
kauneuden-hoito.png

kauneuden hoito

 · 

tytti yli-viikari

 · 

verorahat

(5)  · 

hevonen

(95)
04.04.2021 01:43:17 | 01:44:05
#453466 [+-] Piilota Suosittele

Mutta hei, ei pelkoa. Vihreät hoitaa tällekin viikarille kivan vaihtopenkkiviran jostain virastosta. Palkka ehkä vain 7000e/kk, mutta ehkä Viikari sillä jotenkuten tulee toimeen.

Miettikääpä tätäkin asiaa kuntavaalien äänestysuurnilla. Tämäkin viikari kun on Vihreiden jäsenkortilla varustettu ja kuntavaaleissakin Vihreiden listoilta valtuustoon pyrkinyt.

04.04.2021 13:48:20
#453584 [+-] Piilota Suosittele

>>453531
Siitä ylemmyyden- ja paremmuudentunteesta kaikki tietenkin lähteekin.

Tunnetaan, että ollaan niin paljon muita parempia, että ollaan oikeutettuja kaikkeen mahdolliseen. Sokerihoidot, pimppavahaukset, kaikki mahdollinen kansan laskuun on ok, koska kansa on pahoja rasisteja ja natseja. Ja jos joku vastustaa organisaatiossa, niin laitetaan hyllylle/siirretään toiseen tehtävään, koska esittää eriävän mielipiteen tai kertoo, että noin ei voi tehdä. Sellainen ihminenhän ihan varmasti on rasisti, fasisti, lasolisti ja aito natsi, kun parempaansa, hienoa Vihreää ihmistä, vastustaa.

Yli-Viikari, Alanko-Kahiluoto, Haavisto, Hautala, Toivola, V.Niinistö... näitä riittää.

[ 7 viestiä | ]