Kysytään Turkmenistanin virallista hedelmää, mitä juhlitaan vuodesta 1994. Vähän niin kuin omenakarnevaaleja esim. Lohjalla. Vaihtoehdot ovat vesimeloni, hunajameloni, persikka ja viinirypäle. Missä hauskuus tai vitsi tässä piilee? Tuo B, eli hunajameloni on oikea vastaus.
[
3 viestiä
|
]
⭰
hyvä suomi
Dedovshchina
Sosialistikisse jakaa
Nikolai I:n patsas ja Iisakin kirkko
Meanwhile in Russia
Kaunis itänaapurin neiti
aww
Doping-kohu
Nuori Boris Jeltsin naisten lentopallojoukkueen valmentajana