hector hector
Kissan peruukki Kissan peruukki
fucking white people fucking white people
MAGA LAITTAA TUULEMAAN MAGA LAITTAA TUULEMAAN
pikku moka pikku moka
kissachät kissachät
Aikuiset Aikuiset
sigma sigma
nih nih
Nananananananana lepakkomieees! Nananananananana lepakkomieees!
vaikea valinta vaikea valinta
hae katolta hae katolta
feels höpö feels höpö
Ideaali vartalo Ideaali vartalo
börheä börheä
paskovat vassarit paskovat vassarit
totta totta
vaalien ryöstö vaalien ryöstö
Vapaapainia Vapaapainia
vandaalit vandaalit
Nalle Nalle
rasisti rasisti
pelasta kissat pelasta kissat
voi vittu mark :DD voi vittu mark :DD
 689 näyttökertaa, 8 viestiä, 10.73 MB, 1 tiedosto, 27.03.2021 20:55:08
[ + 1 | ]

Ranskalainen lannoitevero protesti

[52680] [0.mp4] [10.73 MB] [853x480] [] []

protesti

(8)  · 

traktori

(47)
28.03.2021 03:56:53
#451489 [+-] Piilota Suosittele

Mutta eihän nyt Suomessa pidä osoittaa mieltään, kun ollaan kerran maailman onnellisin kansa jo ties monettako vuotta peräkkäin! Afrikassa ei ole kaikilla ruokaa! Meillä on sentään kirjastoja!

Niin on - vielä!

28.03.2021 11:53:15
#451578 [+-] Piilota Suosittele

>>451515
Hyväksyn sellaiset, jotka katson tarpeellisiksi ja miksi en hyväksyisi.

IHAN YLEISESTI: sellaista yhteiskuntaa ei olekkaan, jossa ihmiset eivät ole tyytymättömiä. Aina löytyy valittajia ja valittaja kokee aina olevansa oikeassa. Rappurallia ikkunan läpi, naapuriliike palamaan tai paskaa kadulle, koska juuri MINUN asiani on se kaikkein tärkein.

28.03.2021 23:54:13
#451828 [+-] Piilota Suosittele

>>451578
Tottakai, jokainen ihminen ajaa omaa etuaan. Joillekin se olisi moraalisesti väärin olla auttamatta hätää kärsivää. Ei se ole sankariteko tai epäitsekäs teko, teet sen itsellesi.

[ 8 viestiä | ]