nyt ei ruveta tappelemaan nyt ei ruveta tappelemaan
Sinä pahapylly sinä Sinä pahapylly sinä
Äiti äiti äiti äiti äiti Äiti äiti äiti äiti äiti
Vain kuolema tietää rauhan maallisten kärsimysten taipaleelta Vain kuolema tietää rauhan maallisten kärsimysten taipaleelta
Paukku kertoo vitsin Paukku kertoo vitsin
IRL IRL
Käsikylpy Käsikylpy
Edward kenway, mutta nainen Edward kenway, mutta nainen
Eipäs halita >:3 Eipäs halita >:3
waretus waretus
aamu seisokki aamu seisokki
Parifits Parifits
Kasku johtajista Kasku johtajista
Se pieni ero Se pieni ero
Ei ollu PV... Ei ollu PV...
Hint hint, nudge nudge Hint hint, nudge nudge
"And what can you do, my effeminate fellow?" "And what can you do, my effeminate fellow?"
iso paha puli joi akun kiljut part1 iso paha puli joi akun kiljut part1
Numeronaapuri Numeronaapuri
Howdy pardner Howdy pardner
Luolastolaiselle helppo nainen Luolastolaiselle helppo nainen
Ricardo Ricardo
Bye bye Bye bye
reijän tekoa reijän tekoa
 1 386 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto, 22.03.2021 16:54:08
[ + 11 - | ]
👑 Katsotuin 22.03.2021.

kannatus

[52555] [fingerpori.png] [0.56 MB] [1080x732] [] []
fingerpori.png

perussuomalaiset

(81)  · 

fingerpori

(174)  · 

pääministeri

(45)  · 

corona

(79)
22.03.2021 18:25:23
#449926 [+-] Piilota Suosittele

Vihervassareilla on pelko perseessä kun persut on suosituin puolue. Hallitus on kyllä mokaillut huolella että se kärsii tulevissa paikallis ja eduskuntavaaleissa. Muistakaapa aikaa kun vihreet oli pikkupuolue ja eduskuntaa oli vaikea päästä. Kohta ovat taas poissa kun muutkin puolueet ajaa samoja ideoita. Kommarit ovat olleet aina vitsi. Ei maapallolla ole enää varsinaista kommunista valtiota. Ovat todenneet demokraattisen paremmaksi.

22.03.2021 18:36:28
#449929 [+1] Piilota Suosittele

Tältä osin olemme saapuneet tilanteeseen, missä miltään osin harkitaan toimenpiteitä joiltain osin. Siltä osin myöhemmin osaamme sanoa pohditaanko rajotuksia näiltä osin

23.03.2021 08:16:49
#450019 [+1] Piilota Suosittele

Coronaa tipultetiin suomeen ihan kivaan tahtiin. Ei tarkastuksia, ei vaatimuksia. Ei karanteenia. Hih. Ja siten täten teemme nyt näin koska se on näin ja noin koska me tehtiin näin ja noin.

[ 3 viestiä | ]