Eli pandemian olemassaolo tulkitaan kuolleisuusluvuilla? Mitä helvettiä? Pienet kuolleisuusluvut kertovat, että toimet pandemian pahenemisen suhteen ovat onnistuneet.
Jos kuolleisuusluvut alkavat nousta, tarkoittaa se, että on epäonnistuttu.
Korona- ja rokotekriittiset vänkäävät rajoituksia vastaan juuri samoilla perusteilla: "Ei meillä mitään pandemiaa ole! Maskit ovat turhia! Virus on keksitty juttu! Kuolleisuusluvut tämän todistavat!"
Ehdot pandemialle täyttyvät, kun virus aiheuttaa vakavan sairauden ja se alkaa levitä hallitsemattomasti. Se että suomessa eivät esimerkiksi tehohoitopaikat ole täyttyneeet kertoo siitä, että tähän mennessä pandemian pahenemisen estämiseksi suoritetut toimet ovat purreet, vaikka joukosta löytyykin vajakkeja ja muita turtiaisia.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Mites se nyt näin meni?
Juhana Vartiainen meinaa tukehtua maskiinsa
Sairaalareissu
koronaviirus
Tätähän tämä on...
Korona epidemia Rambo.
Korona ja taide kommunismia
corona
maski
ei saatana
Korona
käsien pesu ohje
vaccine first
hyvästi korona
Vittu en kuolekaan!
samaa mieltä
Kiitos
Ei ollu Sleijerilläkään koronaa
Nää o meijä paperit t. sobuls
Lääkkeet koronaan
Tietoa koronavirusrokotteesta
Tiina Jylhän maskit
''Suomessa oli paremmat rajoitukset ku Ruotsissa''