kosto on suloinen :---D kosto on suloinen :---D
School Shooter Simulator? School Shooter Simulator?
Sivarille vaihtoehto Sivarille vaihtoehto
Burgerimies servaa Burgerimies servaa
Skilfully Combined :D Skilfully Combined :D
oispa maissitähkää oispa maissitähkää
Pekoni Pekoni
kukko maailmalla kukko maailmalla
Taas se aika vuodesta :) Mämmiä saatana <3 Taas se aika vuodesta :) Mämmiä saatana <3
Sulhanen paareilla ja morsian grillihiilessä Sulhanen paareilla ja morsian grillihiilessä
Kuvassa on huomattavaa börheyttä :3 Kuvassa on huomattavaa börheyttä :3
Pankki Pankki
Introvertti psykoosissa Introvertti psykoosissa
benis :D benis :D
VR Turned Me Homosexual VR Turned Me Homosexual
Tarjous Tarjous
Ruiskuorgasmi Ruiskuorgasmi
PATRIA JA UGANDA PATRIA JA UGANDA
Autism Outbreak Autism Outbreak
Mikkinukke Mikkinukke
Mr. Funny Man Mr. Funny Man
This is fine This is fine
eläköön vallankumous eläköön vallankumous
miten niin muka epärealistiset? miten niin muka epärealistiset?
@-
 654 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.36 MB, 1 tiedosto, 05.02.2021 22:54:36
[ + 2 | ]

Olutmaa

[51552] [4s3qi.mp4] [0.36 MB] [853x480] [] []

olutmaa

 · 

alkoholi

(95)
06.02.2021 06:51:31
#436446 [+-] Piilota Suosittele

Humalassa on ihmisen parempi olla. Siis semmosessa pienessä sievässä. Sitä oon selittäny mengeleille jo vuosikausia ja aina ne naurekellen mutisee partansa alta, että teet istten hidasta ittemurhaa. Ja erittäin ylimielisesti siinä hihittelevät. Sanon niille, että niin teen ja että se on tietoinen valinta. Siinä vaiheessa se yltiöitsensekehuvainen ilme hyytyykin. Ja oon moesti vielä ihmetellykkin että miksi elämästä pitäisi muka nauttia sillä innolla, että ei vois hyväksyä sitä, että suurimmalleosasta ihmisistä elämä on täyttä paskaa josta kuolema on vaan helpotus, kun pääsee pois. Eivät oo vielä tähän päivään mennessä osanneet vastata.

Hyvin pilkallisesti kyllä naureskellaan kunnes kysytään liian vaikeita kysymyksiä. Siihen se naureskelu jo oman ylemmyyden tunne sitten lerpahtavatkin. Eivät etes osaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen niin vittuako niitä semmosia sitten muutenkaan etes kuuntelemaan. "Oivoi, juusto on pahaksi terveydelle". Ai niinkö on, mää kun vaan satun nauttimaan juuston syönnistä. "Öh öh, no tuota niin onhan se myös niinkin, että että että..." Ja kuuleppas, mää tykkään kalijasta sekä punasesta lihasta. "Öö öö no mää en nyt osaa sanoa öö öö" No tässähän nää oot antamassa niitä ohjeita ja vinkkejä, että aika heikoltahan se kuulostaa jos nää et etes ite tiiä mitä oot sanomassa.

"äähööh no mutta kun.. yhhähh öhhöh, ootko muuten ääh iih uuh örrörröh jne".

[ 4 viestiä | ]