hieno esitys kalle hieno esitys kalle
Kolaaminen meni taas vituiksi Kolaaminen meni taas vituiksi
Varasti Varasti
riikka antaa ruoskaa riikka antaa ruoskaa
Mätäpaiseet Mätäpaiseet
Ihana granny Ihana granny
Thicc Thicc
lisää mainoksia lisää mainoksia
suihkussa on todella hauskaa suihkussa on todella hauskaa
Heitä homo voltti! Heitä homo voltti!
vaari tiputtelee vaari tiputtelee
iahana nainen iahana nainen
Läski tirisee saunassa Läski tirisee saunassa
muumipeikko muumipeikko
Vihhu ku kolisee Vihhu ku kolisee
Ihana nainen Ihana nainen
atk nörö atk nörö
pyykkipäivä pyykkipäivä
kesä ei tule kesä ei tule
makkarat makkarat
rakennusmestarin toimisto rakennusmestarin toimisto
upea swingi upea swingi
Stunttitraktori Stunttitraktori
ihmiskebabbia ihmiskebabbia
 758 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.69 MB, 1 tiedosto, 05.02.2021 19:54:20
[ + 6 | ]

Sillä lailla!

[51548] [Screenshot_20210205-185156_Twitter.jpg] [0.69 MB] [1079x1252] [] []
Screenshot_20210205-185156_Twitter.jpg

ilmastonmuutos

(47)  · 

turvevoimala

05.02.2021 19:59:59
#436132 [+1] Piilota Suosittele

Koska on kohtalokasta tukea suomalaista.
Tästä syystä johtuen tilaan kaiken muualta kuin suomesta. Useimmissa tilauksissa saa 3 samaa tuotetta suomen yhden hinnalla. Tähän syssyyn vielä konkurssiaalto, jonka mainostin tapahtuvan tämän vuoden alussa.

Suomi - Ei töitä, ei tulevaisuutta.

05.02.2021 20:40:55
#436163 [+2] Piilota Suosittele

Vihreän aatteet mukaisesti teollisuus pitää poistaa suomesta. Hyvässä vauhdissa ovat. POliitikot ovat jo aikaisemmin poistaneet paljon teollisuutta suomesta. Nyt vihreä aate vie loputkin.

05.02.2021 21:17:35
#436180 [+-] Piilota Suosittele

eikös se ollut tuppuraisen tytti, jonka mielestä suomen kuuluukin ottaa paskaa niskaan, koska ollaan etuoikeutettuja

06.02.2021 22:45:28 | 22:46:30
#436666 [+2] Piilota Suosittele

Uskomatonta. Ihan vain uskomatonta.

Turve on Suomessa ihan hirveä ja paniikkiasia, pitää lopettaa ja kadottaa, koska helsinkiläiset vihreät itkevät asiasta. Mutta samat helsinkiläiset vihreät hurraavat, kun Afrikkaa tuetaan.

Tämän on pakko loppua ja Vihreät & Vasemmisto on saatava pois kaikista päättävistä elimistä rankaisemasta suomalaisia ja lahjoittamasta suomalaisten rahat muualle.

Tässä tapauksessa kyse on toki investoinnista, mutta tuossa on kyllä epävarmuustekijöitä ja pahin asia tässä on se, että Suomessa turve on paha ja työttömiä pitää saada ja turpeen sijaan pitää saastuttaa enemmän & ostaa energia muualta. Kaksinaamaista kaksinaismoralismia erityisesti Vihreiltä, noilta oksettavilta Suomen tuhoajilta.

[ 8 viestiä | ]