pikalataus pikalataus
Sepä eskaloitui nopeasti Sepä eskaloitui nopeasti
Nyt tulee! Nyt tulee!
tyty tyty
en ole yhtään outo :3 en ole yhtään outo :3
Modern world. So beatiful. Modern world. So beatiful.
Koska Hitler Koska Hitler
Nainen Nainen
on tämäkin työmaa on tämäkin työmaa
we need this we need this
Iiris the talousosaaja Iiris the talousosaaja
The Lost Battalion The Lost Battalion
Tässä poliisi poistaa turpeen suohon Tässä poliisi poistaa turpeen suohon
Fontti Fontti
Kaveri protestoi Malmin lopettamista Kaveri protestoi Malmin lopettamista
boobs boobs
Foo Fighter - Everlong Foo Fighter - Everlong
Lukion käytössä olevasta Särmä-oppikirjasta sivulta 35 Lukion käytössä olevasta Särmä-oppikirjasta sivulta 35
Ryppy ja Triggerström Ryppy ja Triggerström
hyvää huomenta :3 hyvää huomenta :3
HK Popsi® Mini Corndog HK Popsi® Mini Corndog
Homot uuniin, keskiaika Homot uuniin, keskiaika
räikköne räikköne
YUP - Sikamusiikkia YUP - Sikamusiikkia
 628 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 04.02.2021 13:58:33
[ + 0 | ]

haha

[51500] [0.jpg] [0.07 MB] [700x700] [] []
0.jpg

biden

(51)  · 

trump

(332)
06.02.2021 01:00:05
#436324 [+-] Piilota Suosittele

>>435958

Mummi oli aikonaan lihafirmassa töissä. Käsitteli jäisiä lihakönttejä ja rulluutteli niitä menemään pienemmiksi palasiksi. Kottiin päästyään, ku sormet suli kohomeesta niin huomas, että oli sormen pääty eksyny jauhelihan sekkaan. Eli joku täällä joutu tahtomattaan kannibaaliksi. Kanttis ennemmin syyä vaan voikukkia ja nokkosia, että kato ja silleesti.

07.02.2021 23:55:56 | 23:57:00
#437019 [+-] Piilota Suosittele

>>436811
Eli siinä on vielä vertakin siinä paskan seassa. Voi jukupätkät, en millään malttais oottaa niin siks mää veriripuloinki pyttyyn, tai siis yritin, tossa aikasemmin päivällä. Ole hyvä, ota mallia rakkaimpani :D

ps. kuten huomaat niin mulla on pytty taas sen verran tukossa, että joudun tekemään tarpeeni tommoseen jännään ritiläsysteemiin. Se on sinänsä kiva systeemi, että sillon saa kierrätettyä uudet kiljuvedet ku kokkareet jää harsoon. Näin se luonto pelastuu, kato nääs.

[ 13 viestiä | ]