Israelin ja Yhdysvaltojen väliset suhteet Israelin ja Yhdysvaltojen väliset suhteet
There can be only one There can be only one
Burn Burn
Canon in D major Canon in D major
Say Whaaaa Say Whaaaa
Helttoja Helttoja
Elmer1n paras kaveri Elmer1n paras kaveri
aamu seisokki aamu seisokki
Aa.. aaaAAAAAA!!!! Aa.. aaaAAAAAA!!!!
ihana nainen ihana nainen
Hätä ei lue lakia Hätä ei lue lakia
Nugs Nugs
Killi ja nekke Killi ja nekke
terminaattorin paska valinta terminaattorin paska valinta
Puppelibaari Puppelibaari
Hippasilla Hippasilla
Vapaan kasvatuksen tulokset... Vapaan kasvatuksen tulokset...
nuket nuket
brutal brutal
Setä Ruckus Setä Ruckus
Poni näkkee unta :3 Poni näkkee unta :3
Hauskaa Halloweenia Hauskaa Halloweenia
Pac man Pac man
Paukku ties sen jo aikoinaan Paukku ties sen jo aikoinaan
 749 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 20.01.2021 22:20:41
[ + 7 | ]

Vihreillä on eri totuus.

[51150] [FB_IMG_1611170273977.jpg] [0.07 MB] [960x878] [] []
FB_IMG_1611170273977.jpg

sinnemäki

 · 

vihreät

(423)  · 

polkupyörät

 · 

det röda

21.01.2021 08:10:18
#431416 [+-] Piilota Suosittele

>>431354

Tämähän se taitais olla. Itse pyöräilen kyllä. Mutta en todellakaan jätä pyörääni stadiin, en todellakaan. Enkä varsinkaan itä-keskuksen alueelle. Pystyn pysäköimään fillarini ainoastaan sinne, missä on turvallista. Sellaisiin paikkoihin, mihin pyörävarkaat eivät lähde.

[ 6 viestiä | ]