omenapuu-2 1/8 omenapuu-2 1/8
Ei mennyt niin kuin strömsössä Ei mennyt niin kuin strömsössä
Nyt vittu :D Nyt vittu :D
On siinä syytäkin pelätä On siinä syytäkin pelätä
Tuukka Virtaperko -kokoelma 3 Tuukka Virtaperko -kokoelma 3
Kommarikortti Kommarikortti
"Meh" "Meh"
chief pontiac chief pontiac
RASMUS RASMUS
Muuntautui sankarimuotoonsa Muuntautui sankarimuotoonsa
Koiran evoluutio Koiran evoluutio
Pari pimppiä Pari pimppiä
Tarja Tarja
Parempi kuin Gillette Parempi kuin Gillette
Kinkki voitti lotossa Kinkki voitti lotossa
Uskaltaako tuolla sohvalla istua? Uskaltaako tuolla sohvalla istua?
mmm. mmm.
Olen ihan samaa mieltä Olen ihan samaa mieltä
Keisari ostoksilla Keisari ostoksilla
Häkki ja Teris Häkki ja Teris
Vitun maanantai Vitun maanantai
onko näin onko näin
Tuukka Virtaperko -kokoelma 4 Tuukka Virtaperko -kokoelma 4
Ähläm sähläm Ähläm sähläm
 661 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.56 MB, 1 tiedosto, 03.01.2021 02:59:20
[ + 4 - | ]

Ajellan vähän

[50792] [91zqa.mp4] [1.56 MB] [853x480] [] []

03.01.2021 03:36:54
#426308 [+-] Piilota Suosittele

Meillä kuitenki on hienostuneet konstit millä pääsis ali-ihimisistäkin eroon, mutta valitettavasti niitä ei mukamas saa kukaan omistaa. Nyt äkkiä kaikki ottamaan kouraan peruskoulutason kirja missä kerrotaan fissiosta niin saahaan maalima paremmaksi paikaksi, hehe. Muutamat sadat tuhannet kaupungit ympäri maaliman hävitettään kartalta niin loppuu kerralla niin juutalais, mustalais, mutiais ku neekeri ongelmatkin. Jawwoohl! Köhh.. vittu, ei ois pitäny sanua tuplaveeillä ku rupes yskittämmään.

[ 4 viestiä | ]