Ilmeeni kun raivo Ilmeeni kun raivo
Zen-kissa zenissä Zen-kissa zenissä
This is Sparta Last Techno Remix This is Sparta Last Techno Remix
Turvenuijalle vettä Turvenuijalle vettä
Muutama webm 18 Muutama webm 18
ateria ateria
Heroic pitbull Heroic pitbull
Mun! Mun!
Ella ja pikkukissa Ella ja pikkukissa
Missä on Afrikka? Missä on Afrikka?
Valkoisia Valkoisia
Jeesus. Jeesus.
Sauna simulaatio. Sauna simulaatio.
Älä ulise Älä ulise
Nyt kävi näin Nyt kävi näin
5/5 5/5
Jos ollaan vaan kavereita? Jos ollaan vaan kavereita?
Japanilainen tarina. Japanilainen tarina.
Ravintolassa. Ravintolassa.
viking line: Maukas häntä viking line: Maukas häntä
Don't a soon shit dawg Don't a soon shit dawg
Turkulainen suihkussa. Turkulainen suihkussa.
Ihmisen paras ystävä Ihmisen paras ystävä
Tämän takia Salen vaimo joutui tekemään kotityöt Tämän takia Salen vaimo joutui tekemään kotityöt
 811 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 28.12.2020 17:27:34
[ + 6 | ]

Maidon juojat

[50717] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [1024x576] [] []
tiedosto.jpg

28.12.2020 18:24:31
#424678 [+-] Piilota Suosittele

Kylmä maito on kyl 5/5. Tosin en nykyään kyl juo maitoa oikeestaan yhtään, ko ei jaksa kantaa niitä litran purkkeja kaupasta hirveetä kasaa ja sit sama seuraavalla viikolla uudestaan... Vettä saa hanasta ja sillä on hyvin pärjätty.
Toki kannatan niitä purkkeja hamaan loppuun saakka koska nestepakkauskartongit on jumal-tier settiä.

28.12.2020 18:34:00
#424682 [+-] Piilota Suosittele

Ennen join maitoa 1-2 litraa päivässä. Nykyään en yhtään paitsi joskus kahviin, jos ei ole kaurajuomaa tai kermaa tarjolla.

28.12.2020 18:39:43
#424685 [+-] Piilota Suosittele

>>424682

Itse olen sinäänsä jännä, että kahviin en ikinä laita maitoa, vaikka muuten sitä juon. Intissä laitoin maitoa kahviin ensimmäisen, ainoan ja viimeisen kerran.

28.12.2020 19:39:36
#424703 [+-] Piilota Suosittele

Itse ostan sen 1L purkin punaista homogenoimatonta vapaan lehmän maitoa per viikko ja se riittää kahviin sekä kerman asemasta ruokaan. Tukiaisten ansiosta halvempaa ostaa se kuin purkki maitoa, josta osa menee kuiteski vanhaksi minun käytöllä + purkki kermaa.

28.12.2020 23:24:27
#424798 [+-] Piilota Suosittele

>>424765 Nojoo, ei itellä semmosia vehkeitä. Pyörä on kyl, mut se on paskana, että pitäs korjata/ajaa järveen. Kävellen tai autolla tulee käytyä kaupassa yleensä.

29.12.2020 02:28:59
#424830 [+-] Piilota Suosittele

Mää kusetin vuosikymmeniä tutuille, että juon maitua. Tossa syksyllä sitten ostin kokeeksi ja uteliaisuuttani punasta maitua. Vittu että hävetti miten olin kusettanu kaikkia, mutta ku en tienny siitä mittään. Vesi vetenä ja maito maitona, kato saatana.

[ 15 viestiä | ]