Niin Niin
tasapainoista marssimusiikkia tasapainoista marssimusiikkia
8 days a week - Debauchery 8 days a week - Debauchery
Vihi koira Vihi koira
Vedessä sulavat uikkarit Vedessä sulavat uikkarit
Kirin J Callinan - Big Enough Kirin J Callinan - Big Enough
mitäs pienistä mitäs pienistä
kaksinpeli kaksinpeli
Husu reppana.. Husu reppana..
Ryssän Narnia Ryssän Narnia
Jutkut jutkuttaa Räikköstä Jutkut jutkuttaa Räikköstä
Simmutohtori Simmutohtori
Viinatrokari varmaan säikähti Viinatrokari varmaan säikähti
hyvä yritys :3 hyvä yritys :3
Chad Rulebreaker Chad Rulebreaker
Kännimätöt Kännimätöt
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Rullajuna Rullajuna
Ryppy ja Triggerström Ryppy ja Triggerström
Arja ei ymmärrä Arja ei ymmärrä
Lukion käytössä olevasta Särmä-oppikirjasta sivulta 35 Lukion käytössä olevasta Särmä-oppikirjasta sivulta 35
Hapsiproof. 107Kg & 137Kg selkäveto Hapsiproof. 107Kg & 137Kg selkäveto
BLOOD FOR THE BLOOD GOD ACOUSTIC BLOOD FOR THE BLOOD GOD ACOUSTIC
Cyberpunk Luolasto - Evilin 200e informaatio Cyberpunk Luolasto - Evilin 200e informaatio
 883 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 14.01.2018 20:43:06
[ + 11 - | ]

Coolest monkey in the jungle

[5549] [0.png] [0.21 MB] [478x421] [] []
0.png

14.01.2018 22:53:09
#19348 [+-] Piilota Suosittele

>>19344 Lisäselvennyksenä. Käytän aika usein nimitystä neekeri, tai apina ihmisistä jotka eivät kykene toimimaan yhteiskunnan määrittelemillä säännöillä. Ihonväristä riippumatta.

15.01.2018 01:03:52
#19384 [+-] Piilota Suosittele

19378

Pojan äiti ei pitänyt asiaa mitenkään rasistisena, mutta kun puolestaloukkaantujat loukkaantuu


Meinaatko, että valkoihoiset riehuivat noissa liikkeissä, vai miksi ihmeessä puhut "puolestaloukkaantujista"? Vai kuvitteletko tosiaan, että kuva loukkasi vain siinä ollutta lasta?

>>19348
Käytän aika usein nimitystä neekeri, tai apina ihmisistä jotka eivät kykene toimimaan yhteiskunnan määrittelemillä säännöillä. Ihonväristä riippumatta.


En epäile ollenkaan. Se on varmaan mielestäsi hyvin nokkelaa.

15.01.2018 11:50:43
#19445 [+-] Piilota Suosittele

19412

En minä sanonut mitään puolestaloukkaantujien ihonväristä.


Toistan: kuvitteletko tosiaan, että kuva loukkasi vain siinä ollutta lasta?

Miksi tuosta nousi kohu pojan tumman ihonvärin takia, koska siitä ei olisi noussut kohua jos poika olisi ollut valkoinen?


Oletko todella niin tyhmä, ettet tajua miksi apinaksi haukkuminen loukkaa nimenomaan mustia? Vaikea uskoa edes sinusta, mutta voin toki valaista asiaa sinulle, jos et oikeasti tiedä.

15.01.2018 14:46:57
#19526 [+-] Piilota Suosittele

19462

@Jimbo eli hyväksytkö liikkeessä riehumisen


Tietenkään en hyväksy riehumista.

>>19459
Jotenkin ei taas yllätä että joku suvakki puolustamassa riehuvia mustia ihmisiä.


Ja yllättäen joku rajakki tulee valehtelemaan, että suvakki muka puolustaisi riehumista.

15.01.2018 18:01:08
#19606 [+-] Piilota Suosittele

>>19344
Tässä pitää osata englantia sen verran, että osaa erottaa sanat "monkey" ja "ape".

Monkey kuulostaa paremmalta, melkein jopa rimmaa jungle -sanan kanssa, ape ei. Kaikesta pitää metakka nostaa.

[ 15 viestiä | ]