Seppo Räty ja Kimmo Kinnunen haastattelussa Seppo Räty ja Kimmo Kinnunen haastattelussa
Afrikkalainen kaupassa Afrikkalainen kaupassa
Tulpattud Tulpattud
reilu kerho reilu kerho
Omakuva 3 - ettäs tiedätte Omakuva 3 - ettäs tiedätte
karkki tai kepponen karkki tai kepponen
I want it I want it
pihvikakku pihvikakku
Gretel Gretel
Kalasta päähän Kalasta päähän
Lemmikki joka syö sinut nukkuessasi Lemmikki joka syö sinut nukkuessasi
Ensin Trudeau, nyt Peter Criss Ensin Trudeau, nyt Peter Criss
kuusta katsottuna kuusta katsottuna
Turkkilainen kalenteri Turkkilainen kalenteri
putki putki
syksy tulee kovaa vauhtia syksy tulee kovaa vauhtia
jotaki ahistaa ilmasto jotaki ahistaa ilmasto
saa ajaa, ei ole yksityisautoilua saa ajaa, ei ole yksityisautoilua
pokeria pokeria
Huomenta 😺 Huomenta 😺
Kissaporo Kissaporo
ISMO | Tietokone on ystävä ISMO | Tietokone on ystävä
voihan perse voihan perse
Slayjer Slayjer
 811 näyttökertaa, 17 viestiä, 1.2 MB, 1 tiedosto, 11.12.2020 16:47:41
[ + 3 - | ]

YLE tekee luolastolaisellekki suunnattua ohjelmaa

[50315] [Sieppaa.PNG.png] [1.2 MB] [1038x846] [] []
Sieppaa.PNG.png

turri

(241)  · 

börh

(1050)  · 

sdp

(558)  · 

karvainen

(73)  · 

turripuku

(11)  · 

sekopää

(91)  · 

haju

(29)  · 

paska

(483)
11.12.2020 17:05:33
#418928 [+-] Piilota Suosittele

>>418923
turrit ovat nyt uusi normaali!

Huutista ei vitussa ole. Jos joku voi käydä töissä, hoitaa ne kunnolla ja turreilee himassa ni ketä kinostaa, tai ei ainakaa pitäs kinostaa. Mutta että uusi normi, huhu, aika paljon varmaan sitten näitä kaappiturreja.

11.12.2020 17:20:13
#418934 [+-] Piilota Suosittele

>>418928
Järvenpäässä paikalliset turrit mainostivat, että kokoontuvat Prismaan ja siellä sitten kertovat kansalle kuinka ihqu harrastus heillä on.
Satuin samaan aikaan sinne tai mikäs ihme se on, kun Alkossa tulee käytyä vähintään kuusi kertaa viikossa.
Penkeillä notkui viisi pissaliisaa apaattinen ilme kasvoillaan ja eeässää imien.
Suurimmaksi osaksi jengi vaan katsoi, että mikähän vitun orkesteri tänne on eksynyt paitsi yksi mummo joka kyseli, että onko tytöt naamiaisiin menossa.

11.12.2020 17:27:31
#418935 [+-] Piilota Suosittele

>>418934
Satuin samaan aikaan sinne tai mikäs ihme se on, kun Alkossa tulee käytyä vähintään kuusi kertaa viikossa.

Kuullostaa siltä, että turrit on edelleen kaapissa ja sulla on deliriumit tulilla.

11.12.2020 17:47:22
#418944 [+-] Piilota Suosittele

>>418922
Niin, katsos kun ihmiset voi olla avoimia sekä heittäytyä eri asioihin. Sitten on ipanoita jotka kitisee ja itkee kaikesta mitä eivät ymmärrä. Valitse toinen.

11.12.2020 18:01:42
#418955 [+-] Piilota Suosittele

>>418949
Menen mielelläni, sillä sieltä löytyy fiksumpaa porukkaa. Lisäkseen siellä käy huomattavan vähän peppukipeitä häiriköitä, sekä muutenkin jengi on lämminhenkistä. Sä voit vaikka itkeä pahaa oloas muille, kun me pidetään hauskaa ♥

12.12.2020 17:32:09
#419422 [+-] Piilota Suosittele

Ihimiset tykkää naureskella kummallisille ja on monesti ite täysin ulalla siitä, kuinka huvittavia omituisuuksia niillä ittellään on. Saattavat olla hyvinkin hienostuneita ja kotona sitten kerran kuussa juovat toisensa kusta samalla ku syövät paskaa. Jos ne tietäiskään kuinka perverssejä ne tosielämässä on niin varmaan kuolisivat häpiästä.

Mutta tottahan se on, että turrin palkka on kuolema aidsista.

[ 17 viestiä | ]